piątek, 29 marca

Firma badawcza ChangeWave opublikowała dziś wyniki badania z początku listopada na grupie ponad 200 właścicieli iPhone’a 4S, uznając, że 96% z nich opowiada się jako „bardzo zadowolonych” lub „raczej zadowolonych”, w porównaniu z 93% użytkowników iPhone’a 4 po jego premierze w zeszłym roku.

Siri króluje na liście najbardziej lubianych funkcji w iPhone’ie 4S, na co powołuje się prawie połowa respondentów. Pozostałe pozytywy to łatwość obsługi, nowy 8-megapikselowy aparat fotograficzny, i szybsze przeglądanie stron internetowych. Do największych minusów zaliczono problem z żywotnością baterii oraz brak 4G.

Dwóch na pięciu właścicieli iPhone’a 4S twierdzi, że doświadczyło skrócenia żywotności jego baterii (40%). Ale kiedy zapytano, czy było to dla nich wielkim problemem, tylko 8% wszystkich właścicieli powiedziała, że to bardzo duży problem, podczas gdy 20% powiedział, że to mały problem.

ChangeWave od dawna koncentruje się pytaniu o przerywanie połączeń w smartfonie Apple, ale obecne wyniki badania pokazały,że statystyki spadły do 2,5% w iPhone’ie 4S w porównaniu z 5,2% dla iPhone’a 4 zaraz po jego wprowadzeniu.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx