Amazon tworzy swoją reklamę porównującą się z Apple

Amazon tworzy swoją reklamę porównującą się z Apple

Published by in iPad on Grudzień 2nd, 2013

Kindle Fire HDX

Nie za bardzo rozumiem ostatnią tendencję firm technologicznych do tworzenia reklam porównujących swoje urządzenia z urządzeniami Apple. Firma Amazon zaprezentowała dziś nową reklamę swojego tabletu Kindle Fire HDX, w której wykorzystuje nowego iPada Air jako kozła ofiarnego. Przechwala się jak to HDX ma więcej pikseli, waży mniej i mniej kosztuje.

Tylko czy takie argumenty mają przekonać klienta? Microsoft zrobił ostatnio dużo reklam w oparciu o praktycznie tą samą formułę. Czy coś na tym zyskał? Z tego co mówią statystyki sprzedaży – niewiele. Sprzedaż radykalnie nie skoczyła. Bo przecież wszyscy dobrze wiemy, że sama liczba pikseli i waga to nie wszystko. Trzeba mieć w sobie jeszcze to coś..

[contentblock id=1 img=gcb.png]

 





  • Natalia

    Chcą porównać się do najlepszych – benchmarking 😉

© 2017 AppleWorld