Apple debiutuje dwoma nowymi reklamami iPhone'a 6

Apple debiutuje dwoma nowymi reklamami iPhone’a 6

Published by in iPhone on Lipiec 10th, 2015

iPhone 6 reklama

Apple zadebiutował dwoma nowymi reklamami iPhone’a 6, które wydają się być częścią nowej kampanii marketingowej. W reklamach pojawia się głos, który opowiada o detalach, które czynią iPhone’a unikatowym w porównaniu do innych smartfonów i innych platform mobilnych. Obie reklamy kończą się nowym mottem: „Jeśli to nie jest iPhone, to nie jest iPhone.”

Pierwsza reklama, „Loved”, opowiada o wysokiej stopie satysfakcji użytkowników iPhone’a, twierdząc, że 99% ludzi posiadających to urządzenie jest w nim zakochanych. W tle widzimy najczęściej wykorzystywane funkcje takie jak przesyłanie wiadomości, wysyłanie emotikon, rozmowy przez FaceTime i ogólnie dobrze się bawiących ze swoim iPhone’em.

Druga reklama, „Hardware & Software”, wyjaśnia jak Apple stał się jednym z niewielu producentów smartfonów zwracających przy projektowaniu uwagę zarówno na jego software jak i hardware. Ich wzajemne powiązanie pozwala na to by urządzenie działało jako całość lepiej niż inne smartfony. W tle widzimy gry, aplikacje takie jak GarageBand oraz usługi Apple takie jak Apple Pay i FaceTime.

Nowe reklamy rozpoczynają trzecią kampanię flagowego urządzenia Apple po reklamach z Jimmym Fallonem i Justinem Timberlake’iem wyjaśniające różnice między iPhone’em 6 i 6 Plus oraz po wielokrotnie nagradzanej kampanii „Shot on iPhone 6





© 2016 AppleWorld
Wordpress SEO Plugin by Wordpress SEO Plugin