Apple dodaje kolejne reklamy iPada Air do swojej kampanii "Jaki będzie Twój udział" prezentującej jego użyteczność

Apple dodaje kolejne reklamy iPada Air do swojej kampanii „Jaki będzie Twój udział” prezentującej jego użyteczność

Apple - iPad - TV Ad - Yaoband’s Verse

Firma Apple dodała dziś dwie nowe reklamy telewizyjne do swojego cyklu reklam iPada Air „Jaki będzie Twój udział?”. Pierwsz z reklam prezentuje postacie Luke Wanga i Petera Fenga, chińskich muzyków tworzących Yaoband, druga prezentuje Jasona Halla, który jest współzałożycielem tzw. „masy krytycznej” w Detroit, w której tysiące ludzi przejeżdżają miasto na rowerach. W obu reklamach ich bohaterowie opowiadają jak korzystają z iPada Air jako głównego urządzenia do pracy.

W przypadku Yaoband, Luke Wang i Peter Feng używają swoich iPadów do nagrywania dźwięków z ich codziennego życia, które następnie miksują i prezentują podczas swoich występów na scenie. Jason Hall, współtwórca „masy krytycznej” w Detroit używa iPada do koordynacji wydarzeń wokół miasta ze swoimi kolegami rowerzystami i projektowania obrazów graficznych, które uczestnicy mają wydrukowane na odzieży.

Apple zazwyczaj wypuszcza jednominutowe reklamy dla każdego profilu, które są prezentowane w telewizji oraz wersje rozszerzone,  w bardziej formalnym stylu filmów dokumentalnych. które publikuje na swojej stronie internetowej. Na obecną chwilę powyższe postanie są dopisane tylko do oryginalnej, amerykańskiej wersji strony Apple, ale wkrótce zapewne pojawią się także na polskojęzycznej stronie.





© 2016 AppleWorld
Wordpress SEO Plugin by Wordpress SEO Plugin