czwartek, 28 marca

Wczoraj Apple wypuścił iOS 8.0.1, która jak się wkrótce okazało wyłączała usługę sieci komórkowej i czujnik Touch ID na wielu iPhone’ach 6 i 6 Plus. Apple poinformował, że z miejsca rozpoczął badanie problemu oraz opublikował specjalną stronę wsparcia problemu oraz informację że trwają już prace nad poprawką w iOS 8.0.2.

Oprócz zapowiedzi nadchodzącej aktualizacji, dokument wskazuje również użytkowników tymczasowe rozwiązanie problemu poprzez ponowną instalację iOS 8 za pośrednictwem iTunes.

Dokument prezentuje to samo rozwiązanie jakie od razu proponowali przedstawiciele wsparcia technicznego firmy Apple kiedy pojawiły się pierwsze problemy, sugerując użytkownikom pobranie iOS 8 i ponowne zainstalowanie go na swoich urządzeniach za pomocą programu iTunes. Poszczególne etapy Apple są następujące:

  1. Upewnij się, że używasz najnowszej wersji programu iTunes.
  2. Podłącz iPhone’a do iTunes.
  3. Wykonaj backup iPhone’a przez iTunes na swoim komputerze Mac lub PC. Kopia zapasowa z iCloud nie przywróci wcześniejszych wersji, w tym iOS 8.0.
  4. Pobierz plik poniżej, który odpowiada Twojemu urządzeniu:
    iPhone 6
    – iPhone 6 Plus
  5. Wybierz plik który pobrałeś wykonując jedną z czynności w iTunes:
    – Mac: Naciśnij klawisz Option i kliknij przycisk Sprawdź dostępność aktualizacji.
    – Windows: Naciśnij klawisz Shift i kliknij przycisk Sprawdź dostępność aktualizacji.
  6. Naciśnij przycisk Aktualizuj, aby zainstalować iOS 8 na iPhone.

Apple wypuścił iOS 8.0.1 poprzez system aktualizacji over-the-air, a oprogramowanie było dostępne dla klientów przez około godzinę i piętnaście minut, pozostawiając wielu użytkowników z nie działającymi w pełni urządzeniami. Według Apple, prace nad iOS 8.0.2 są już w toku i będzie on gotowy „w ciągu najbliższych kilku dni.”

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx