Apple kontynuuje serię reklam skoncentrowanych na aplikacjach w nowym spocie "Dreams"

Apple kontynuuje serię reklam skoncentrowanych na aplikacjach w nowym spocie „Dreams”

Dreams reklama iPhone 5S

Apple wypuścił nową reklamę telewizyjną w swojej kampanii „Jesteś potężniejszy niż myślisz”, tym razem o nazwie „Marzenia”. Piosenką przewodnią reklamy jest utwór „When I Grow Up” Jennifer O’Connor.

Jest to czwarta z serii reklam i kolejna po Powerful„, „Strength„, and „Parenthood skupiająca się czysto na różnych aplikacjach na iPhone’a, aplikacjach treningowych i aplikacjach dla rodziców.

Podobnie jak w przypadku innych reklam, „Dreams” pokazuje iPhone’a używanego w różnych sytuacjach życia codziennego, rozszerzonego o aplikacje z App Store. Aplikacje i akcesoria biorące w miejscu obejmują:

wiatromierz Vaavud, który podłącza się do gniazda słuchawkowego iPhone (recenzowaliśmy go już na naszej stronie)
Response Deck, aplikacja dla strażaków i ratowników pierwszej pomocy
iTranslate Voice, aplikacja tłumacząca niemal w czasie rzeczywistym
Veterinary AliveECG, przenośny monitor pracy serca dla zwierząt
ForeFlight Mobile, mapowanie lotnictwa cywilnego i aplikacja pogodowa dla pilotów
SAM-1 akcesorium do pomiaru pH wody oraz innych danych

Dreams” debiutuje nieco ponad miesiąc po poprzedniej reklamie „Parenthood” wydanej pod koniec czerwca.





© 2016 AppleWorld
Wordpress SEO Plugin by Wordpress SEO Plugin