piątek, 29 marca

iPhone, którego wyświetlacz został poddany naprawie przez firmę trzecią czyli serwis nie związany z Apple od teraz kwalifikuje się do gwarancji, o ile kwestia nie dotyczy samego wyświetlacza, wynika z wewnętrznej notatki dystrybuowanej dziś przez firmę Apple. Autentyczność notatki została potwierdzona przez wiele źródeł.

Wcześniej iPhone z wyświetlaczem naprawionym przez nieautoryzowany serwis nie kwalifikował się do żadnej autoryzowanej naprawy w ramach gwarancji.

Gdy klient z iPhone’em, który miał wyświetlacz wymieniony przez inną firmę, chce naprawy komponentu nie związanego z ekranem, autoryzowane serwisy Apple zostały poinformowane, aby sprawdzić urządzenie pod względem ewentualnego oszustwa, a następnie wymienić w urządzeniu uszkodzoną część w ramach gwarancji Apple.

iPhone’y z wyświetlaczami firm trzecich muszą oczywiście być w okresie gwarancyjnym czy to standardowej rocznej gwarancji Apple czy też wydłużonej przez AppleCare w celu dokonania takiej naprawy gwarancyjnej.

Jeżeli obecność jakiejkolwiek części firmy trzeciej spowoduje, że naprawa nie powiedzie się lub uszkodzi iPhone’a, klient będzie musiał zapłacić opłatę za koszt wymiany elementu firm trzecich lub całego urządzenia, jeśli będzie to konieczne do rozwiązania problemu, z którym użytkownik przyszedł do serwisu.

Autoryzowane serwisy Apple wciąż są jednak pouczane aby odrzucać usługi naprawy dla każdego iPhone’a w którym wymieniono w nieautoryzowanym serwisie obudowę, płytę główną, baterię, złącze Lightning, złącze słuchawkowe, przyciski głośności, wyciszania, zasilania i mikrofonów.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx