Apple po raz kolejny włącza się w Światowy Dzień AIDS w sklepach oraz w internecie

Apple po raz kolejny włącza się w Światowy Dzień AIDS w sklepach oraz w internecie

Apple dzień Aids 2013

1 grudnia to Światowy Dzień AIDS. Według serwisu 9to5Mac Apple upamiętnił ten dzień przez tymczasowy rebranding swoich salonów firmowych o czerwone logo firmy Apple. 

Apple już od lat aktywnie włącza się w inicjatywę programu RED, która zbiera pieniądze na edukację, badania i leczenie AIDS. Wcześniej w tym roku Bono, wokalista grupy rockowej U2 i ważna postać RED, powiedział, że Apple zebrał już w sumie na ten cel 65 milionów dolarów. Fundusze te zbierane są przez sprzedaż specjalnej linii produktów oznaczonych logo (PRODUCT) RED. Część zysku brutto z takiej sprzedaży trafia na globalny fundusz finansowania programów walki z AIDS w Afryce.

W zeszłym miesiącu, wiceprezes Apple ds. designu Jony Ive i projektant Marc Newson stworzyli szereg projektów, które trafiły na aukcję charytatywną, z której fundusze zasiliły konto fundacji (PRODUCT) RED. Na aukcji znalazł się specjalny, czerwony Mac Pro, specjalna edycja aparatu Leica i wiele innych. Całość odbyła się w prestiżowym domu aukcyjnym Sotheby i przyniosła około 13 milionów dolarów.

Jeśli chcecie mieć własny wkład w akcję, możecie zrobić to kupując jeden z produktów (PRODUCT) RED dla siebie bądź dla kogoś z bliskich. A więcej o całym programie możecie dowiedzieć się z oficjalnej strony.

[contentblock id=1 img=gcb.png]





© 2017 AppleWorld
Wordpress SEO Plugin by Wordpress SEO Plugin