czwartek, 28 marca

W oświadczeniu wydanym dziś dla The Verge, Apple poinformował, że firma pracuje nad rozwiązaniem problemu powodującego, że niektórzy właściciele iPhone’a 8 i iPhone’a 8 Plus słyszą sporadyczne trzaski podczas wykonywania połączeń telefonicznych.

„Jesteśmy świadomi problemu, który dotyka niewielką liczbę naszych klientów” powiedział rzecznik Apple. „Nasz zespół pracuje nad poprawką, która zostanie dołączona do przyszłego wydania oprogramowania.”

Pierwsi posiadacze iPhone’a 8 zaczęli zauważać statyczny hałas zaraz po tym, jak iPhone i iPhone 8 Plus pojawił się w pierwszych krajach w zeszły piątek. Opisywany jest jako „bardzo denerwujący” trzask, który może być słyszalny zarówno podczas standardowych rozmów telefonicznych jak i połączeń FaceTime.

Problem z hałasem może zostać pominięty przez użycie słuchawek lub trybu głośnomówiącego w urządzeniu, co sugeruje, że problem dotyczy oprogramowania, a nie sprzętu.

Zmiana ustawień komórkowych, takich jak Wi-Fi Calling lub Voice Over LTE wydaje się nie naprawiać problemu, a resetowanie urządzenia również nie daje niezawodnej naprawy.

Nie jest jasne, kiedy Apple wyda kolejną aktualizację, aby rozwiązać ten problem, ponieważ firma nie podała konkretnego czasu. Pierwsza aktualizacja iOS 11 firmy Apple pojawiła się co prawda już wczoraj, ale rozwiązuje jedynie problem z pocztą e-mail uniemożliwiający wielu użytkownikom wysyłanie poczty z kont pocztowych Outlook, Office 365 i Exchange Server. Dziś jednak w ręce deweloperów trafiła pierwsza wersja beta iOS 11.1, ale na jej oficjalną premierę trzeba będzie pewnie jeszcze trochę poczekać.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx