czwartek, 28 marca

macbook-pro-reklama-bulbs

Firma Apple zaprezentowała dziś nową reklamę MacBooka Pro prezentującą nowy panel dotykowy Touch Bar urządzenia i porównując go do największych wynalazków w czasie.

Reklama pod tytułem „Bulbs” pokazuje setki wybuchających żarówek na tle szybko zmieniających się historycznych wynalazków i innowacji, począwszy od ognia przez kowalstwo, pociąg, lot, telefon, maszynę do pisania, papier toaletowy, kuchenkę mikrofalową, telewizor, zamrażarkę, aparat fotograficzne, komputer, roboty, lot kosmiczny a kończąc spojrzeniem na nowego MacBooka Pro.

https://www.youtube.com/watch?v=ROEIKn8OsGU

Reklama kończy się mottem „Ideas push the world forward” („Idee popychają świat do przodu”) aby zaprezentować MacBooka Pro z panelem dotykowym. Nawiązując do resztą reklamy, na ekranie MacBooka Pro pojawia się obraz żarówki przed eksplozją i zaraz po, który poruszany jest poprzez szybki gest na pasku dotykowym.

Wprowadzony w październiku, nowy MacBook Pro z panelem Touch Bar zaczął trafiać w ręce pierwszych klientów na początku tego tygodnia i powoli wchodzi on również do pierwszych sklepów detalicznych.

Nowy MacBook Pro jest pierwszym poważnie przeprojektowanym MacBookiem Pro w ciągu czterech ostatnich lat. Znajduje się w nim nowy Touch Bar, procesor Skylake, cieńsza, mniejsza obudowa, większy trackpad, nowa klawiaturę i więcej.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

2 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
MrVik
MrVik
7 lat temu

Trochę przydługa, w połowie już mnie znudziła.

Gościu
Gościu
7 lat temu

Niestety Apple rozczarowuje. Nowy laptop nie sprzedaje się tak dobrze, bo ma przesadzoną cenę. Komunikat, że sprzedaje się najlepiej na rynku w sumie nic nie mówi, nie wiemy jakie były założenia. A ruch z cenami akcesoriów dowodzi, że dobrze nie jest. Zwróćcie uwagę na baterie w nowej 13″-stce z panelem dotykowym. Nie są tak dobre jak te z 13″ lapka bez touch bar’a, czyli konstrukcja jest niedopracowana. Kolejna generacja musi być i tańsza i lepsza, tego wymagaja klienci.

2
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx