Apple prezentuje nowe reklamy iPhone'a 6S skupiające się na kamerze i Siri

Apple prezentuje nowe reklamy iPhone’a 6S skupiające się na kamerze i Siri

reklama iPhone 6S

Apple wypuścił trzy nowe reklamy telewizyjne iPhone’a 6S o tytułach The CameraCrush i Flip a coin, dwie ostatnie z udziałem muzyka i aktora Jamie Foxxa. Nowe reklamy z hasłem kampanii Apple „zmieniło się jedynie wszystko”, koncentrują się na lepszej kamerze i Siri w iPhone’ie 6S.

„The Camera” jest minutowym spotem pokazującym nowe funkcje aparatu iPhone’a 6S, w tym skróty 3D Touch ułatwiające robienie i udostępnianie zdjęć, Live Photos, Retina Flash i nagrywanie wideo w 4K. Prezentuje również możliwość nagrywania filmów 1080p HD w trybie Slow-Mo i grupę ludzi robiących sobie selfie udoskonaloną, 5-megapikselową kamerą FaceTime.

Crush” jest krótszym, piętnastosekundowym spotem w którym Foxx ubiera się przed lustrem i pyta, „Hej Siri jak wyglądam,” a Siri odpowiada: „Sądząc z głosu, powiedziałabym, że dość atrakcyjnie „. W centrum reklamy jest funkcja głosowego uruchomienia Siri do wykorzystania asystenta głosowego Apple w iPhone’ie 6s.

Flip a coin” jest również piętnastosekundową reklamą, które pokazuje głośnomówiący tryb Siri w iPhone’ie 6S. Foxx trzyma dwa scenariusze filmowe w ręku, zastanawiając się który z nich wybrać, zanim ostatecznie mówi: „Hej Siri, rzuć monetą”. Siri odpowiada „reszka”, a Foxx dokonuje ostatecznego wyboru.

Firma Apple wydała w sumie kilkanaście reklam iPhone’a 6S i Apple Watch w ciągu ostatnich kilku tygodni. Foxx zagrał w podobnej reklamie iPhone’a 6S prezentującej 3D Touch na początku tego miesiąca, natomiast seria reklam Apple Watch wydana w dwóch okazjach koncentrowała się na Apple Music, Apple Pay, Siri, Wiadomościach, funkcjach fitness, mapach i wielu innych.





  • Agata Rogalska

    kamerka 4K i Live Photos to super sprzęt dla każdego, już nie mogę się doczekać jak pojadę z nowym iPhone 6s na narty, będą świetne filmiki 🙂

© 2016 AppleWorld
Wordpress SEO Plugin by Wordpress SEO Plugin