Apple rozpoczyna na całym świecie kampanię promującą Apple Music

Apple rozpoczyna na całym świecie kampanię promującą Apple Music

applemusicbanner2

Apple rozpoczął na całym świecie kampanię reklamową swojej nowej usługi strumieniowego przesyłania muzyki z reklamami wyświetlanymi w różnych miastach takich jak San Francisco, Tokio, Toronto, Los Angeles i Meksyk.

Billboardy w San Francisco zostały zaktualizowane o nowe reklamy Apple Music, a stacje metra Omotesando i Harajuku w Tokio zostały zaktualizowane o nowe banery Apple Music. Niektóre przystanki autobusowe w Meksyku również wyświetlają reklamy serwisu muzycznego firmy Apple, a podobne reklamy na billboardach zaobserwowano także w Los Angeles i Toronto.

applemusicbanner1

Banery bazują na zdjęciach, które są używane do reklamowania Apple Music na stronie internetowej firmy Apple, pokazując zdjęcia artystów pokryte logo Apple Music w wielu różnych czcionkach.

Zrzut ekranu 2015-08-05 o 22.35.41

Nie jest jasne, kiedy Apple rozpoczął swoją kampanię reklamową Apple Music, ale banery zaczęły się pojawiać coraz częściej w ciągu ostatnich kilku dni. Jest to pierwsza poważna kampania reklamowa Apple Music od jego premiery 30 czerwca i pierwsze reklamy publiczne, oprócz filmów, które zadebiutowały na WWDC, gdy usługa została wprowadzona.

Zrzut ekranu 2015-08-05 o 22.35.31

Wraz z coraz mocniejszą promocją Apple Music na całym świecie, Billboard ogłosił, że utwory strumieniowo odsłuchiwane w serwisie muzycznym firmy Apple będą teraz liczyć się na liście Billboard 200 i Billboard Hot 100. Apple, został ostatnio dodane jako dostawca streamingowej muzyki, a Apple będzie miał swój wpływ na te największe światowe listy przebojów już od sierpnia.

Billboard 200 zawiera listę 200 najpopularniejszych albumów w każdym tygodniu, w oparciu o sprzedaż bezpośrednią, pobieranie wersji cyfrowych i żądanie transmisji strumieniowej. Billboard Hot 100 to lista pojedynczych utworów lub singli w oparciu o tą samą metodologię pojawiająca się co tydzień. Nowe notowania obu list Billboard 200 i Billboard Hot 100 publikowane są w każdy wtorek.

Inni dostawcy strumieniowi, którzy przyczyniają się do notowań list przebojów to Amazon Prime, Google Play, Medianet, Rdio, Rhapsody, Slacker, Tidal, Spotify i Groove Music Pass.





© 2016 AppleWorld
Wordpress SEO Plugin by Wordpress SEO Plugin