Apple skraca czas procedury zwrotu w celu zintensyfikowania sprzedaży online i zadowolenia klienta

Apple skraca czas procedury zwrotu w celu zintensyfikowania sprzedaży online i zadowolenia klienta

zwroty Apple

Reuters donosi, że Apple chce poprawić swoją politykę zwrotów produktów, dążąc do skrócenia czasu zwrotu pieniędzy dla klientów, którzy dokonali zakupu przedmiotów online. Apple mógłby skrócić czas przetwarzania zwrotu z 10 dni do mniej niż tydzień za pomocą przyspieszonej metody wysyłki wysyłania urządzenia z powrotem do firmy.

Według firmy StellaService Apple przestawił się na usługi FedEx 2Day w listopadzie ubiegłego roku podczas przedświątecznych zakupów i nadal korzysta z tej usługi, pomimo większych kosztów związanych z szybszą metodą wysyłki. Klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z decyzją Apple związaną z korzystaniem z FedEx, zauważa źródło „zaznajomione z nową procedurą.”

Apple działa na przekór poprzez inwestowanie w proces zwrotów, obszar, który firmy często przycinają, ponieważ nie pomaga on w poprawie wyników. CEO Apple, Tim Cook, wielokrotnie mówił, że Apple nie ma polityki stawiającej na pierwszym miejscu zyski, lecz szczyci się dostarczaniem wysokiej jakości usług dla swoich klientów.

Nacisk na poprawę ogólnych doświadczeń związanych z reputacją marki wśród konsumentów Apple, to działania jakie firma rutynowo prowadzi w celu poprawy satysfakcji klienta. Apple niedawno odzyskał swoje pierwsze miejsce wśród producentów tabletów w najnowszym badaniu satysfakcji JD Power US, zdobywając ocenę 5 gwiazdek i minimalnie wyprzedzając Samsunga.

[contentblock id=1 img=iframe.png]

 





© 2016 AppleWorld
Wordpress SEO Plugin by Wordpress SEO Plugin