czwartek, 28 marca

W zeszłym miesiącu podczas ceremonii otwarcia Letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie, Apple zadebiutował serią trzech nowych reklam koncentrujących się na „geniuszu firmy Apple”, który pomaga klientom w nietypowych sytuacjach. Reklamy otrzymały jednak stosunkowo słabe przyjęcie. Niektórzy obserwatorzy mieli zastrzeżenia co do portretu klientów Apple, nie mających o niczym bladego pojęcia. Wiele osób nie doszukało się w reklamach zastosowanego tam humoru.

Chociaż Apple nadal posiada reklamy na swojej stronie Mac, wiele osób zauważyło, że reklamy nie pojawiły się ponownie na antenie telewizji od weekendu otwarcia Igrzysk Olimpijskich. Zgodnie z tą obserwacją, serwis Mashable donosi, że Apple rzeczywiście zaprzestał pokazywania reklam. Apple jednak nie tłumaczy tego ich słabym przyjęciem, a przedstawiciel agencji reklamowej firmy twierdzi, że reklamy miały się pojawić w tak krótkim czasie.

Przedstawiciel TBWA/Media/Arts Lab, agencji reklamowej Apple twierdzi, że reklamy nie są już pokazywane, gdyż taki właśnie był plan od samego początku. Reklamy były przeznaczone tylko na otwarcie Igrzysk Olimpijskich, co oznaczało wyświetlanie ich tylko w pierwszy weekend Igrzysk w Londynie.

Nowe reklamy wciąż istnieją na stronie YouTube firmy Apple, choć firma po cichu przesunęła je w dół i umieściła jako pierwszy filmik reklamujący iPhone’a 4S z Martinem Scorsese, co doprowadziło do spekulacji, że firma woli pokazywać tę reklamę zamiast nowszych reklam Genius.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
me
me
11 lat temu

„okresie czasu” tiaaaaa

1
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx