Apple wypuszcza dwie nowe reklamy iPhone'a 6S podkreślające funkcje Touch ID oraz wideo 4K

Apple wypuszcza dwie nowe reklamy iPhone’a 6S podkreślające funkcje Touch ID oraz wideo 4K

iPhone 6S reklama

Apple dodał właśnie na swoim kanale YouTube dwie nowe reklamy iPhone’a 6S, podkreślając wbudowane funkcje w tym Touch ID i możliwości kręcenia filmów wideo na iPhone’a 6S, w tym nagrywanie w trybie 4K.

Pierwszy film „Fingerprint„, koncentruje się na wszystkich rzeczach, które można zrobić z Touch ID poza samym odblokowaniem urządzenia, w tym otwarcie aplikacji chronionych hasłem, sprawdzanie lotów, podpisywanie dokumentów, dokonywanie zakupów z Apple Pay i uruchamianie samochodu.

Drugi film, „Onions„, podkreśla funkcję nagrywania wideo w trybie 4K dodaną do iPhone’a 6S. W nieco wyolbrzymiony i humorystyczny sposób film pokazuje jak dziecko nagrywa w kuchni film, jak matka kroi cebulę, który z kolei wywołuje wirusowy podziw nad jego imponującą jakością.

W przeciwieństwie do innych niedawnych reklam iPhone’a 6S, nowe filmy skupiają się na funkcjach telefonu, a nie samych gwiazdach w nich występujących. Najnowsze spoty iPhone’a 6S objęły funkcje, takie jak głosowe uruchamianie funkcji „Hej Siri” i „Live Photos”.

Tagi:




© 2016 AppleWorld
Wordpress SEO Plugin by Wordpress SEO Plugin