Apple zaktualizuje swój program AppleCare

Apple zaktualizuje swój program AppleCare

Published by in iPad, iPhone, iPod, Mac on Maj 11th, 2013

AppleCare-n

Apple dokona kilku zmian w swoim sklepie online dla swojej usługi i programu wsparcia AppleCare, wynika z raportu z AppleInsider. Strona twierdzi, że Apple odbył posiedzenie na którym przedstawiono szereg zmian do AppleCare, które wkrótce będą rozwijane w Stanach Zjednoczonych, a następnie stopniowo także w skali międzynarodowej.

„Największą zmianą, która zostanie wprowadzona najszybciej ma być sposób naprawy iPhone’a” powiedział człowiek, który prosił o zachowanie anonimowości ze względu na swój aktywny statusu pracownika Apple. „Teraz jest tak, że urządzenia takie jak iPhone, iPod lub iPad, które często są prawie sprawne wymieniane są na nowe urządzenia. Dotyczy to zarówno tych dostarczonych do Apple Store jak i wysłanych pocztą do naprawy. Teraz zaczniemy rzeczywiście naprawiać produkty i zwracać to samo urządzenia do klienta. „

Obecnie w salony Apple mają narzędzia pozwalające na wymianę głośnika, mikrofonu, przycisku Home, wibracji i baterii. Od czerwca te możliwości zostaną rozszerzone do możliwości zmiany wyświetlacza i kamery, a w lipcu przycisku uśpienia i płyty głównej.

Dzięki wymianie wadliwych części iPhone’ów zamiast całkowitej wymiany urządzenia, Apple rzekomo ma nadzieję zaoszczędzić miliard dolarów rocznie.

Strona również mówi, że Apple zmieni swoją usługę AppleCare – która obecnie przypisywana jest do poszczególnych urządzeń i wymaga od klientów zakupu osobnego planu AppleCare dla każdego komputera i urządzenia z systemem iOS – do usługi subskrypcji, która przywiązuje się do konkretnego klienta, a nie produktu.

Nowa usługa subskrypcji może zawierać dodatkowo wsparcie „Exclusive” 24/7, choć jak zauważa AppleInsider, zestaw funkcji nie jest jeszcze zakończony i może się jeszcze zmienić. Bezpłatne wsparcie także może się zmienić. Obecnie, Apple oferuje bezpłatną pomoc telefoniczną do 90 dni dla każdego produktu. Nowy Apple Care może przedłużyć ten okres do roku lub więcej, a może nawet wprowadzić nowe opcje obsługi na żywo, takie jak rozmowy przez iMessage.

Nie pojawiły się żadne informacje na temat cen nowego pakietu, jednak zmiany mają być rozwijane w USA już jesienią tego roku.

[contentblock id=1 img=gcb.png]

Tagi:




© 2017 AppleWorld