środa, 24 kwietnia

Wygląda na to, że zapasy iPhone 5 wracają do normy. Apple zniósł limit dwóch urządzeń na jednego klienta, który do tej pory widniał na stronie Apple Store Online.

W ostatnich dniach zauważyliśmy, że szacunkowy czas wysyłki spadł do 1 tygodnia, a teraz wynosi nawet 2-4 dni robocze. Dodatkowo źródła Apple poinformowały, że poprzednie ograniczenia zakupów detalicznych iPhone’a 5 – dwa na transakcję i dziesięć telefonów na jedną osobę – zostały zmienione na dziesięć telefonów na transakcję i żadnego limitu na osobę.

Podczas gdy normalni klienci raczej nie potrzebują kupować dziesięciu iPhone’ów podczas jednej transakcji, limity są prawdopodobnie wprowadzone w celu dalszej odsprzedaży, gdyż często co poniektórzy handlujący kupują produkty Apple luzem i wysyłają je do krajów, w których produkty te nie są jeszcze w sprzedaży.

Ponieważ wiele z tych urządzeń jest nabywanych w celu odsprzedaży w Chinach, to jest możliwe, że premiera iPhone’a 5, iPada mini i iPada 4 generacji w tym kraju w tym miesiącu może mieć zmniejszony popyt.

IPad Mini wciąż zachowuje limit dwóch sztuk na klienta. Próba zakupu więcej niż dwóch urządzeń w sklepie Apple Store Online wyświetla następującą informację:

„Jeden klient może kupić maksymalnie 2 szt. produktów iPad. Dostosuj łączną liczbę produktów iPad w zamówieniu przed przejściem do kasy.”

[contentblock id=1 img=gcb.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx