wtorek, 19 marca

Burberry udostępniła pełny, 15-minutowy film ze swojego pokazu najnowszej kolekcji wiosna/lato 2014 nakręconego w całości nowym iPhone’em 5s. Film zawiera kilka zdjęć i krótkich filmów, które zostały udostępnione na oficjalnym kanale Instagram na początku tego tygodnia.

Ogłoszone w zeszły czwartek partnerstwo Apple i Burberry zostało zawiązane, aby zaprezentować ulepszone możliwości kamery iPhone’a 5s dzięki serii filmów i zdjęć wykonanych przez dom mody.

W wywiadzie dla Pocket-Lint, dyrektor kreatywny Burberry Christopher Bailey ujawnił, że show wraz z billboardami i zdjęciami w sklepach Burberry zostało zrobione za pomocą 14 iPhone’óe 5s. Dziewięć telefonów zostało wykorzystanych do robienia zdjęć na samym pokazie, trzy na poruszających się szynach podążało za modelkami, jeden na dachu, a drugi na zewnątrz, na elastycznym statywie wyłapywał przybyłe gwiazdy. Według Bailey’a, to Jony Ive zainicjował partnerstwo z Apple, a jakość kamery skłoniła Burberry do wykorzystania tych urządzeń.

Dziś nagrywaliśmy wszystkie nasze materiały na nowy telefon. I to przede wszystkim ze względu na jakość. Strumieniowo transmitowaliśmy także go na żywo. Nie korzystaliśmy z uciążliwych kamer, które musiałyby być kontrolowane przez 7 osób, a zamiast tego z małego telefonu. Korzystając z iPhone’a, strumieniowaliśmy przekaz do milionów ludzi na całym świecie. To jest niezwykłe.

W sumie można powiedzieć tylko „wow”.

[contentblock id=1 img=gcb.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx