piątek, 29 marca

reklama Beats

Dzięki nowej umowie marketingowej z firmą Bose, gracze NFL nie będą mogli nosić słuchawek z linii Apple Beats podczas wywiadów telewizyjnych informuje Re/code. Ograniczenie to będzie obowiązywać nie tylko podczas wywiadów telewizyjnych, ale podczas obozów treningowego, sesji praktycznych oraz regularnych meczów, począwszy od początku meczu lub wydarzenia do 90 minut po jego zakończeniu.

Wielu profesjonalnych sportowców jest sponsorowanych przez Beats, a słuchawki często pojawiają się na szyi zawodników przed i po meczach. Beats, stanowi ponad 60 procent rynku słuchawek premium.

„W ciągu ostatnich kilku lat sportowcy wpisali Beats w swoje DNA jako element rytualny gry wstępnej” powiedział rzecznik Beats. „Muzyka może mieć istotny, pozytywny wpływ na psychiczne przygotowanie sportowca i stała się równie ważna dla jego wydajności, jak każdy inny element wyposażenia.”

Beats, który dostrzegł znaczący sukces w promocji przez sportowców, podpisał w ubiegłym roku kontrakt reklamowy z gwiazdami NFL Colinem Kaepernickiem i Richardem Shermanem, którzy wychodzą na spotkania z fanami ze słuchawkami Beats redukującymi hałas.

Podobna sytuacja miała miejsce podczas mistrzostw świata w piłce nożnej w Brazylii, kiedy sponsorem słuchawkowym była firma Sony. Zakazała ona wtedy korzystania ze słuchawek Beats na terenie stadionu, ale nie na zewnętrznych arenach, gdzie gracze często używali preferowanych słuchawek. Wielu ekspertów branży reklamowej komentowało wtedy, że Beats i tak jest na pozycji wygranej dzięki gwiazdorskiej reklamie „The Game Before The Game„, której fragmenty wielokrotnie pojawiały się podczas przerw reklamowych Mistrzostw Świata.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx