wtorek, 19 marca

Badania w administracji działów IT pokazały już, że komputery Mac są tańsze w zarządzaniu niż PC. Według analiz firmy ClickFox, tak samo jest z iPhone’ami w porównaniu do swoich konkurentów. Agencja InfoWorld donosi, że Analitycy firmy ClickFox zbadali, że iPhone wymaga znacznie mniej wsparcia technicznego od telefonów BlackBerry lub opartych na platformie Android.

ClickFox przeprowadził analizę obsługi problemów zgłoszonych na „call center” tych trzech platform i odkrył, że w celu rozwiązania problemu w BlackBerry lub Androidzie potrzeba wielu konsultantów, wielu wykonanych telefonów i kilkakrotnych sesji telefonicznych. Natomiast problemy iPhone’a zazwyczaj rozstrzygane są w tylko jednym połączeniu. Korzystając z iPhone’a jako punktu odniesienia, ClickFox wyliczył, że użytkownicy BlackBerry wymagają dodatkowego 37 procent czasu na wsparcie techniczne (np. transfer połączenia, obserwowanie statusu zgłoszenia itp) . Użytkownicy Androida wymagają aż 77 procent czasu więcej na rozwiązanie swoich problemów.

Oczywiście, każdy dodatkowy czas oznacza dodatkowo wydane pieniędze. Użytkownicy Androida zapłacą 97 milionów dolarów więcej, podczas gdy rachunek właścicieli BlackBerry jest jeszcze o 46 milionów dolarów wyższy.

Jeśli zatem firma liczy się z niepotrzebymi wydatkami to jest to kolejny powód, aby wybrać iPhone’a zamiast Androida lub BlackBerry.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
justMe
justMe
11 lat temu

Co za matol pisze te artykuly?Jak bym czytal Biblie,applefan to ty?

1
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx