iSpot wprowadza pakiet usług serwisowych

iSpot wprowadza pakiet usług serwisowych

main-image

Od 1 czerwca w salonach iSpot w całej Polsce można korzystać z szeregu usług dodatkowych. Pakiet usług składa się z 28 elementów o różnym stopniu skomplikowania, takich jak diagnostyka urządzenia pogwarancyjnego, konsultacje z zakresu obsługi aplikacji oraz iTunes, instalacja folii czy przycinanie kart SIM. Klienci, którzy kupią iPhone’a, iPada, Maca lub Apple Watcha salonach iSpot mogą skorzystać z wybranej usługi serwisowej za 1 PLN.

Oferta skierowana jest do osób zainteresowanych bieżącą obsługą sprzętu (również pogwarancyjną), jak i do tych, które dopiero zaczynają swoją przygodę z urządzeniami Apple i potrzebują wsparcia w konfiguracji systemów.

„Wydawać by się mogło, że obsługa iPhone’a czy Maca jest prosta – dla niektórych, szczególnie młodych użytkowników z pewnością tak. Proszę jednak pamiętać, ze naszymi klientami są też osoby, dla których korzystanie z nowoczesnych technologii jest umiejętnością nabywaną w wieku dorosłym, a nawet dojrzałym”, mówi Tomasz Szczepański, Director of Retail iSpot Apple Premium Reseller. „Im dedykujemy cały pakiet startowy wiedzy i konsultacji, a także wsparcie  eksperckie – cyfrowa edukacja to potrzeba rynku, z którą jako iSpot silnie się identyfikujemy”.

Lista salonów, regulamin promocji oraz wykaz usług wraz z cenami znajduje się na stronie: http://ispot.pl/s,uslugi-w-salonach

2016_06_iSpot_usługi serwisowe_grafika

Tagi:




  • iPhone master of puppets

    Jakim frajerem trzba być, by zakupić te usługi w tak drakońskich cenach

© 2016 AppleWorld
Wordpress SEO Plugin by Wordpress SEO Plugin