Jak sprawdzić dostępność aktualizacji ustawień operatora w telefonie iPhone

Jak sprawdzić dostępność aktualizacji ustawień operatora w telefonie iPhone

uaktualnienie ustawień operatora iPhone

Od czasu do czasu, operator sieci telefonii komórkowej lub Apple może wydać aktualizację ustawień operatora do iPhone’a lub iPada Cellular. Aktualizacje te są zwykle bardzo małe i dokonują korekt i poprawek w ustawieniach związanych z operatorem, na przykład ustawień sieci, połączeń, sieci komórkowej danych, wiadomości, hotspotu osobistego i poczty głosowej. Chociaż pojawiają się one zazwyczaj jako powiadomienia push, można ich dostępność sprawdzić w każdej chwili na własną rękę.

Aktualizacje są zazwyczaj bardzo małe i szybkie w instalacji. Działają tak samo na każdym urządzeniu wyposażonym w system iOS, czy to iPhone czy iPad:

  1. Otwórz „Ustawienia” i przejść do zakładki „Ogólne”
  2. Kliknij w „To urządzenie” i poczekać chwilę na tak wyświetlonym ekranie. Jeśli aktualizacja jest dostępna pojawi się okienko, które mówi „Ustawienia ustawień operatora: Dostępne są nowe ustawienia. Chcesz je uaktualnić? ” z odpowiedziami „Nie teraz” i „Uaktualnij”. Oczywiście wybieramy opcję „Uaktualnij” aby zainstalować aktualizację ustawień operatora.

Screenshot1

Choć aktualizacje operatorów są często są wypuszczane wraz z aktualizacjami iOS, to może jeśli od długiego czasu nie pojawiła się taka warto sprawdzić ręcznie i zobaczyć, czy nie jest dostępna. Czasami takie aktualizacje mogą dodawać nawet nowe funkcje do iPhone’a, na przykład zmianę ustawień z trybu LTE na 3G czy nawet 2G. Taką poprawkę wprowadził jakiś czas temu Plus i Play.



© 2018 AppleWorld