piątek, 19 kwietnia

Dane opublikowane przez analityczną firmę Flurry wykazały, że liczba aktywacji urządzeń Apple podczas Bożego Narodzenia dwukrotnie się zwiększyła.

Co ciekawe, dane pokazują, że liczba ta znacząco spadła w porównaniu do ubiegłego roku, jednak świątecznych prezentów z logiem jabłka było na tyle dużo, aby zwiększyć aktywacje urządzeń aż 2,3 raza. Aktywacje nowych urządzeń Apple była nieco wyższa niż nowych urządzeń firmy Samsung, które wzrosły o 1,9 raza. Nie do pobicia po raz kolejny z rzędu był Amazon, którego aktywacja urządzeń Kindle wrosła 24 razy w dzień Bożego Narodzenia, choć tak jak w przypadku Apple spadła w porównaniu z wynikami z zeszłego roku. Co ciekawe aktywacje urządzeń Acer odnotowały wzrost większy niż urządzenia Apple i Samsung.

Wygląda na to, że ceny urządzeń Amazon i Acer trochę lepiej wypadają i są bardziej przystępne jako prezent w porównaniu do cen premium jakie ustala Apple. Jest także oczywiste, że smartfony i tablety stają się bardziej powszechne i coraz mniej opłacalne jako opcja na prezent, a wielu klientów woli nabyć je w tańszej cenie wiążąc się umową z operatorem lub przedłużając posiadane umowy.

Według danych najpopularniejszymi urządzeniami były tablety w opcji Wi-Fi, które są najmniej kosztownymi urządzeniami na prezentu, a także jedynymi, które nie są sprzedawane przez operatorów komórkowych.

[contentblock id=1 img=gcb.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx