Microsoft wprowadza nową serię reklam anty-iPadowych podkreślając 'zalety' tabletu Surface 2

Microsoft wprowadza nową serię reklam anty-iPadowych podkreślając ‚zalety’ tabletu Surface 2

Published by in iPad on Listopad 27th, 2013

iPad vs Surface

Firma Microsoft opublikowała dziś dwie nowe reklamy anty-iPadowe, kontynuując trwającą już od jakiegoś czasu kampanię porównującą różne tablety z Windowsem z iPadem Apple. W nowych reklamach Microsoft podkreśla zarówno podpórkę tabletu Surface jak i jego wsparcie dla wielu kont użytkowników.

W oficjalnie rozpoczętym okresie przedświątecznym, wiemy, że wielu z was stanie przed decyzją, który tablet kupić dla rodziny, przyjaciół i siebie. W miarę poszukiwania alternatywnego rozwiązania, warto pomyśleć o tym, co chcesz robić na tablecie. Surface jest zaprojektowany i zbudowany dla ludzi, którzy chcą zrobić więcej i być produktywnym na tablecie. To oznacza różne zastosowania dla różnych ludzi, więc ułożyliśmy serię filmów (którą będziemy poszerzać), aby pokazać, jak Surface wypada na tle konkurencji, w trakcie wielu z tych rzeczy, które robisz codziennie.

W pierwszej reklamie, Microsoft sugeruje, że zarówno Surface jak i tryb głośnomówiący tabletu utrzymuje ekran czysty podczas wypełniania zadań, takich jak gotowanie. System Windows 8.1 zawiera aplikację Food & Drink, która pozwala użytkownikom przeglądać strony z przepisami poprzez machnięcie ręką przed ekranem urządzenia. „Darmowe aplikacje na iPada nie oferują takiej samej technologii hands-free „, mówi głos zza kadru.

W drugiej reklamie Microsoft przypomina, o braku zdolności iPada do obsługi wielu kont użytkowników w systemie iOS, który jest punktem spornym dla wielu użytkowników iPada. Zarówno Surface 2 jak i Surface 2 Pro wspierają obsługę wielu kont i kontrolę rodzicielską.”IPad nie pozwala na wiele kont i nie ma możliwości monitorowania użycia”, mówi reklama.

Najnowsze reklamy Microsoftu są częścią długiej serii reklam anty-iPadowych, które usiłowały wskazać kilka wad w tablecie firmy Apple, w tym brak zintegrowanej podpórki i klawiatury, braku dedykowanego oprogramowania do mierzenia produktywności tabletu, brak możliwości pracy wielozadaniowej i brak możliwości rozszerzania pamięci wewnętrznej. Wiceprezes Microsoftu ds. komunikacji, Frank Shaw, na blogu firmy w październiku potępił nawet oprogramowanie Apple iWork.

Pomimo stałego poszerzania reklam i agresywnej kampanii anty-iPadowej, Microsoft został zmuszony do obniżki cen oryginalnych tabletów Surface na początku tego roku, ujawniając, że w lipcu skład Surface zarobił tylko 853 miliony dolarów dla firmy. Choć oryginalny tablet Surface nie sprzedawał się dobrze, to firma Microsoft wydała we wrześniu nowe modele Surface 2 i Surface 2 Pro odpowiednio w cenie 449 dolarów i 899 dolarów.

[contentblock id=1 img=gcb.png]





  • ar2r

    Apropos tego gotowania to Microsoft zapomniał o jednej ważnej zalecie ich tableta – deska do krojenia (i to podświetlana).

© 2017 AppleWorld
Wordpress SEO Plugin by Wordpress SEO Plugin