Nowa kampania reklamowa Apple skupi się na marce a nie konkretnych produktach

Nowa kampania reklamowa Apple skupi się na marce a nie konkretnych produktach

reklama_designed by Apple

Na zakończenie wczorajszego wystąpienia podczas otwarcia Worldwide Developers Conference, Tim Cook zaprezentował nową reklamę telewizyjną poświęconą temu, jak produkty i usługi Apple wzbogacają życie. Motto reklamy brzmi „Designed by Apple in California” i wykorzystuje tekst umieszczany na każdym produkcie firmy Apple.

Bloomberg poinformował, że reklama jest częścią nowej kampanii uruchomionej przez Apple i długoletniego partnera reklamowego TBWA\Chiat\Day. Poprzednie reklamy „Photos Every Day” i „Music Every Day”, które zostały wypuszczone w ciągu ostatnich kilku miesięcy są również częścią tej kampanii.

Po latach reklam zorientowanych na produkt, którym nie udało się powstrzymać straty udziału w rynku na rzecz urządzeń zbudowanych przez Google Inc Android, kampania będzie podkreślać jakość i niezawodność ekosystemu produktów Apple, aplikacji i treści. Firma przedstawiła jedną z reklam wczoraj. Inne pojawią się w ciągu najbliższych miesięcy.

Według źródeł, letnia kampania nie będzie koncentrować się na każdym pojedynczym produkcie, a promować ogólnie markę i bezproblemową integrację ekosystemu firmy Apple.

Dyrektor generalny, Tim Cook, zreorganizował firmę Apple w zeszłym roku zachęcając działy do współpracy między sobą, tak aby komputery Mac, iPhone, iPad lepiej ze sobą współdziałały. Planowane reklamy będą się koncentrować na tym, jak produkty firmy mogą ułatwić życie użytkowników, wracając z powrotem do korzeni firmy Apple.

Firma Apple uruchomiła także nową stronę internetową „Designed by Apple”, oferującą dłuższą wersję tekstu z nowej reklamy, a także wyjaśnienie intencji powstania filmu, który otworzył wczorajszy keynote.

[contentblock id=1 img=gcb.png]

 





© 2017 AppleWorld