Nowa reklama Surface Pro 4 kpi z najnowszej reklamy iPada Pro

Nowa reklama Surface Pro 4 kpi z najnowszej reklamy iPada Pro

reklama Surface Pro 4 vs iPad Pro

Microsoft wypuścił dzisiaj nową reklamę swojego tabletu Surface Pro 4, porównując go iPada Pro i Smart Keyboard. Reklama – pod tytułem „What’s a Computer? Just ask Cortana” (Co to jest komputer? Wystarczy zapytać Cortane?) – została dziś opublikowana na YouTube z opisem, że „tylko dlatego, że coś nazywamy komputerem nie znaczy, że pasuje to do opisu.” Nowa reklama jest wyraźnie nakierowania na nową kampanię reklamową Apple „What’s a Computer?” i hasło reklamowe iPada Pro „Super. Computer”. 

W reklamie iPad Pro głosem Siri mówi do Surface Pro 4, że posiada nową klawiaturę Smart Keyboard, dzięki czemu „jest teraz komputerem jak ty.” Surface Pro 4 odpowiada, pytając, czy tablet Apple ma procesor Intel Core i7, pełny dostęp do Microsoft Office poza wersjami mobilnymi aplikacji, trackpad oraz zewnętrzne porty. Siri odpowiada: „Tak jak mówiłam, ja po prostu mam klawiaturę.”

Dzisiejsza nowa reklama jest podobna do wielu anty-Apple’owskich reklam firmy Microsoft, które wcześniej koncentrowały się na porównywaniu Surface Book i MacBook’a czy Windows 10 z OS X. Na Boże Narodzenie ubiegłego roku firma wypuściła bardziej pokojową reklamę skupioną wokół grupy pracowników Microsoft Store śpiewających kolędy pod Apple Store.

Ceny Surface Pro 4 zaczynają się od 4 499 złotych za model z 128 GB pamięci wewnętrznej oraz 4 GB pamięci RAM i dochodzą aż do 9 099 złotych za model z 256GB pamięci wewnętrznej oraz 16GB pamięci RAM. Porównywalnie ceny 12,9-calowego iPada Pro rozpoczynają się od 3 999 złotych za model 32GB i dochodzą do 5 999 złotych w modelu 256GB, a wszystkie modele zawierają 4GB pamięci RAM.





  • Longmanus

    Siri brzmi na smutną ;-), cóż taka jest rzeczywistość, tz. o ile tak jak pisał Jakub tablet może i często zastępuje komputer, to żaden tablet z ios’em czy androidem pełnoprawnym komputerem nie jest i zaklinanie rzeczywistości przez Big A. niczego nie zmieni.

  • Jakub

    Moim zdaniem traktowanie kampanii reklamowej Apple i pomysłu zastąpienia komputera tabletem wcale nie jest taki zły, ponieważ „przeciętny użytkownik”… no właśnie. „Przeciętny użytkownik” nie potrzebuje komputera. Co na co dzień robimy na swoim komputerze? Przeglądamy Internet, oglądamy filmy, komunikujemy się ze znajomymi, czasem coś w edytorze tekstowym napiszemy i zrobimy prezentacje… I, jak się okazuje, w tym faktycznie lepszy może okazać się tablet z klawiaturą. Po prostu moim zdaniem komputer powoli zaczyna być wypierany przez tablety. I bardzo dobrze, bo przeciętny użytkownik nie wykorzystuje wszystkich funkcjonalności komputera. Więc niech komputer zostanie urządzeniem dla programistów, grafików, ect., w skrajnych przypadkach dla graczy (choć w sumie konsole do większości gier są lepsze), a ludziom, którzy nie pracują na komputerze, urządzenia mobilne i appki w zupełności wystarczą. Myślę, że to ma na myśli Apple i jego promocja tabletów.

    Ludzie, kupujcie tablety ZAMIAST komputerów 🙂 Po po prostu są stworzone dla was (sam tableta nie mam, bo jestem programistą… Ale moja dziewczyna jest „przeciętnym użytkownikiem” i naprawdę komputer nie jest jej do szczęścia potrzebny ;)).

© 2016 AppleWorld
Wordpress SEO Plugin by Wordpress SEO Plugin