Nowy szef ds. sprzedaży detalicznej Angela Ahrendts pojawia się na stronie profilu zarządu Apple

Nowy szef ds. sprzedaży detalicznej Angela Ahrendts pojawia się na stronie profilu zarządu Apple

Published by in Pozostałe on Maj 2nd, 2014

cook_ahrednts_cue

Była dyrektor generalna Burberry Angela Ahrendts oficjalnie dołączyła już do zespołu Apple i jest obecnie wymieniona na stronie profilu zarządu firmy obok innych dużych nazwisk firmy Apple, takich jak Jonathan Ive, Tim Cook, Eddy Cue i Craig Federighi.

Ahrendts zajęła stanowisko starszego wiceprezesa ds. sklepów detalicznych i online, działkę, która w ostatnich latach przynosi znaczne obroty. Po tym jak w 2011 roku Ron Johnson opuścił to stanowisko po 11 latach z Apple, rola ta w 2012 roku została przydzielona John’owi Browettowi, który jednak został obalony zaledwie kilka miesięcy później. Od tego czasu firma Apple działała bez tego stanowiska.

Angela jest odpowiedzialna za prowadzenie i rozbudowę detalicznych i internetowych sklepów Apple, które na nowo stały się miejscem potrzeb handlowych dla setek milionów klientów na całym świecie. Sklepy firmy Apple wyznaczają standardy obsługi klienta z innowacyjnymi funkcjami, takimi jak Genius Bar, osobistymi ustawieniami i szkoleniami osobistymi, a wszystko to by pomóc klientom uzyskać jak najwięcej z ich produktów Apple.

Jeszcze w październiku, kiedy to Ahrendts została po raz pierwszy zapowiedziana, prezes Apple Tim Cook stwierdził, że jest” zachwycony” jej dołączeniem do zespołu, podkreślając, że podziela ona wspólne wartości Apple,”uwagę na innowacyjność” oraz zaangażowanie firmy w obsługę klienta.

Przed dołączeniem do firmy Apple, Ahrendts od 2006 roku pracowała jako prezes Burberry. To jej w dużej mierze przypisuje się powrót do sławy firmy Burberry po okresie spadku oraz potrojenie przychodów firmy. Z jej doświadczeniem z luksusową marką i poświęceniem dla poprawy zadowolenia klientów, Ahrendts może wnieść znaczną poprawę zarówno w zakupach w sklepach online jak i w sieciach detalicznych Apple, zwłaszcza w okresie, kiedy firma jest gotowa do wprowadzenia na rynek kilku nowych flagowych produktów w tym iPhone’a 6 i iWatch.

[contentblock id=1 img=iframe.png]





© 2017 AppleWorld