Samsung kpi z rozmiaru ekranu iPhone'a i braku wielozadaniowości w iPadzie w dwóch nowych reklamach anty-Apple

Samsung kpi z rozmiaru ekranu iPhone’a i braku wielozadaniowości w iPadzie w dwóch nowych reklamach anty-Apple

Published by in iPad, iPhone on Luty 19th, 2014

reklama Galaxy Note 3 vs iPhone 5S

Samsung wydał dwie nowe reklamy podkreślające braki w produktach Apple, aby promować zarówno swój nowy telefon Galaxy Note 3 i tablet Galaxy Tab Pro 10.1.

W pierwszej reklamie przedstawiającej 5.7-calowy Galaxy Note 3, Samsung przedstawia phablet wielkości smartfona obok 4-calowego iPhone’a 5S. Na obu ekranach widzimy gwiazdę koszykówki LeBron Jamesa, a w tle lektor naśmiewa się rozmiaru i jakości ekranu Phone’a, oraz braku rysika.

Druga reklama jest odnosi się do popularnej reklamy iPada Air „Pencil”, który porównuje ultra-cienki tablet do ołówka. Reklama także zaczyna się od ołówka, podobnie jak reklama firmy Apple, ale w końcu ujawnia „cieńszego” Galaxy Tab Pro zza iPada. Najnowszy tablet Samsunga ma grubość 7.3mm, podczas gdy iPad Air ma 7.5mm grubości.

Równolegle z odrobinę cieńszym profilem Galaxy Tab Pro, Samsung zwraca również uwagę na jakość ekranu swojego tabletu i jego wielozadaniowość, która jest również ulubionym przedmiotem anty-Appleowych reklam Microsoftu. Samsung Galaxy Tab Pro ma rozdzielczość 1600 x 2560 w porównaniu do rozdzielczości iPada Air 1536 x 2048.

Samsung ma długą historię i znany jest z wyśmiewania produktów Apple w swoich reklamach. W ten sposób promował linię swoich telefonów Galaxy drwiąc z fanów iPhone’a czekających w długich kolejkach przez wiele godzin.

[contentblock id=1 img=gcb.png]





  • Kuba

    Już nigdy nie kupię nic z firmy samsung tylko z firmy Apple bo firma Apple jest super a firma samsung sama się ośmiesza

  • Tomek – Studencki-Portfel.pl

    Bardzo dobrze, wiadomo że to pcha każdego. Teraz czekam na nowość od strony apple i tak w kółko. Dla nas jak najbardziej to jest dobre …

  • Krzysiek S.

    No tak. Mnie wcale taka sytuacja nie dziwi a wręcz przeciwnie. Tylko konkurencja pcha nowości do przodu. Nie mniej jednak Samsung i jego polityka wykradania technologii podcina nogi tym co pierwotnie mieli ją jako pierwsi. No cóż, taki ten świat. Teraz się wszyscy dziwią, nie tylko Apple, że Chiny prześcigają świat. Nie trzeba było siły roboczej i fabryk przenosić latami w ten rejon. Brak takich posunięć z pewnością spowolniła by a na pewno ograniczyła podkradanie technologii.

© 2017 AppleWorld