wtorek, 19 marca

Nowe dane wskazują, że przyjęcie iPhone’a 8 i iPhone’a 8 Plus było niższe niż poprzednich modeli w ciągu pierwszych trzech dni od ich wypuszczenia na rynek.

Zgodnie z mobilną platformą Localytics w pierwszym tygodniu sprzedaży urządzenia osiągnęły szacunkowy udział w rynku wszystkich iPhone’ów wynoszący 0,7 procent, najniższy od iPhone’a 5 w 2013 roku.

Jednak szacunkowym udziałem w rynku wynoszącym około 0,4%, iPhone 8 Plus osiągnął lepszy wynik w pierwszy weekend sprzedaży niż jakikolwiek inny iPhone z serii Plus, ponieważ popyt zmienia się w kierunku większego smartfona 5,5-calowego.

Warto zauważyć, że dane nie reprezentują rzeczywistej sprzedaży iPhone’a 8 i iPhone’a 8 Plus, ale mierzą użytkowników, którzy otrzymali urządzenia i zaczęli używać jednej z 37 000 aplikacji zintegrowanych z pakietem Localytics SDK.

Mniejsze zainteresowanie iPhone’em 8 i iPhone’em 8 Plus nie jest zaskoczeniem, ponieważ sporo klientów, którzy nie spieszyli się z zakupem nowego iPhone’a podczas pierwszego weekendu, prawdopodobnie czeka na iPhone’a X w listopadzie.

W zeszłym roku Apple wycofał się z publikowania pierwszych danych o sprzedaży nowych modeli iPhone, ponieważ popyt przeważnie przewyższa podaż, więc firma uważa, że nie są to reprezentatywne dane dla inwestorów i klientów.

Szacuje się, że iOS 11 jest zainstalowany obecnie na 22 procentowe urządzeń i jest to wynik niższy niż poprzednie wersje przez pierwsze sześć dni dostępności.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx