sobota, 20 kwietnia

Według badań przeprowadzonych przez firmę Nielsen, amerykańscy konsumenci w wieku 6-12 lat są bardzo zainteresowani „zakupem” (przez rodziców) produktów Apple iOS w ciągu najbliższych 6 miesięcy. Nowe Nintendo Wii U zajęło 2 miejsce, ale pozostało daleko za iPadem. Tymczasem iPod Touch, iPad Mini oraz iPhone dopełniają reszty czołowej piątki najbardziej oczekiwanych produktów dla tej grupy wiekowej.

Około połowa z ankietowanych dzieci wyraża zainteresowanie pełnowymiarowym iPadem (wzrost o 44% do zeszłego roku), a 36 procent nowym iPadem Mini. IPod Touch i iPhone są również pożądanym urządzeniem wśród tych młodych konsumentów (odpowiednio 36% i 33% ). Dzieci chciałyby także w te święta prosić o dedykowany sprzęt do gier. 39 procent jest podekscytowane właśnie wydaną konsolą Nintendo Wii U, a 29 procent chciałoby przenośne urządzenie z rodziny DS tej samej firmy. Microsoft Xbox 360 i Sony PlayStation 3 również okazały się atrakcyjne, ale tylko co czwarte dziecko w wieku 6-12 lat chciałoby tą konsolę HD.

Nielsen zbadał również osoby w wieku 13 + i tam również iPad znalazł się na szczycie listy. Pozostała część listy urządzeń marzeń wśród grupy 13+ była mniej przepełniona urządzeniami Apple niż w młodszej grupie.

W osobnym badaniu (przypuszczalnie) wśród dorosłych, Reuters stwierdził, że jedna trzecia amerykańskich konsumentów myśli o zakupie tabletu w trakcie okresu przedświątecznego. Wśród tych, którzy chcieli tablet to iPad znów okazał się najbardziej popularny i właśnie takiego wyboru chce dokonać 25% respondentów planujących zakup. Drugie i trzecie miejsce zajęły tablety Kindle (15%) i Samsung (15%). Wreszcie, zakup nowego iPada mini zadeklarowało 8% respondentów.

[contentblock id=1 img=gcb.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx