środa, 24 kwietnia

Od czasu wydania iOS 7 na początku tego miesiąca, liczni użytkownicy skarżą się na problemy z iMessage a dokładnie na problemy z ich wysyłaniem i odbieraniem z ich urządzeń iOS.

Chociaż usługa Apple iMessage sporadycznie miewa drobne i zauważalne czasem przerwy to niektórzy użytkownicy narzekają na kilkudniowe przerwy w dostawach na swoje urządzenia, co sugeruje, że może mieć miejsce coś więcej niż tylko prosty problem z usługą. Niepotwierdzone doniesienia wskazują, że mógł on się jeszcze pogorszyć po zeszłotygodniowym wydaniu iOS 7.0.2, choć pierwsze doniesienia o problemach pojawiły się znacznie wcześniej.

Niektórzy użytkownicy donoszą, że włączenie i wyłączenie ich urządzeń iOS rozwiązuje problem, podczas gdy inni twierdzą, że to rozwiązanie u nich nie działa. Jednak bardziej sprawdzoną metodą wydaje się być wykasowanie ustawień sieciowych. Następujące kroki wydaje się, ze naprawiają problem (Uwaga: spowoduje to, że urządzenie zapomni wprowadzone wcześniej hasła Wi-Fi)

  1. Wyłącz iMessage w Ustawienia > Wiadomości
  2. Wykazuj ustawienia sieciowe w Ustawienia > Ogólne > Wyzeruj > Ustawienia sieciowe
  3. Włącz ponownie iMessage w Ustawienia > Wiadomości

Wielu użytkowników donosi, że te nieudane wiadomości iMessages nie wysyłają się również jako tradycyjna wiadomość tekstowa, tak jak to powinno nastąpić gdy iMessage jest niedostępny. Zamiast tego, iMessages po prostu zawiesza się na procesie wysyłania i ostatecznie pokazuje błąd wysyłania.

Czy też zauważyliście u siebie taki problem?

[contentblock id=1 img=gcb.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx