Apple blokuje Apple ID niektórych użytkowników wymuszając zresetowanie hasła

Apple blokuje Apple ID niektórych użytkowników wymuszając zresetowanie hasła

Wygląda na to, że Apple zablokował wybranej grupie użytkowników ich konta Apple ID w ciągu ostatnich 20 godzin, bez wyraźnego wskazania przyczyny tego incydentu. Według raportów Reddit i Twittera użytkownicy są wyrzucani ze swoich identyfikatorów Apple ID ze względów bezpieczeństwa i zmuszeni do zresetowania hasła w celu uzyskania dostępu do swojego konta.

Użytkownicy zgłaszają, że zadziało się to bez ostrzeżenia na iPhonie, Apple TV i innych urządzeniach Apple, podczas gdy korzystali z Apple Music, oglądali telewizję itp. Pierwszy post na Reddit potwierdził, że użytkownik ma włączone uwierzytelnianie dwuskładnikowe i unikalne hasło iCloud dla swojego Apple ID nie używane nigdzie indziej, a wielu użytkowników zgłasza podobne ustawienia.

Na Twitterze @AppleSupport kieruje użytkowników do strony wsparcia technicznego, która wyjaśnia, co zrobić, jeśli konto Apple ID jest zablokowane i wyłączone. W niemal wszystkich przypadkach w mediach społecznościowych użytkownicy zgłaszają, że muszą zresetować swoje hasło do konta Apple ID, aby móc odzyskać dostęp do swoich kont.

Bez oficjalnego komentarza od Apple i bez wyraźnego powodu wymuszania zmiany hasła nie jest jasne, dlaczego niektórzy użytkownicy zostali dotknięci tą kwestią i co spowodowało, że Apple zainicjował falę resetów w pierwszej kolejności.



© 2018 AppleWorld