piątek, 19 kwietnia

Apps for RED

Firma Apple ogłosiła dziś kampanię na rzecz Światowego Dnia AIDS 2014 sporządzoną we współpracy z (PRODUCT) RED. W trakcie kampanii, w App Store będzie dostępna specjalna sekcja (RED), która będzie zawierała 25 aplikacji z nową, specjalnie przygotowaną zawartością, która to będzie wsparciem globalnego funduszu walki z AIDS. Oprócz tych szczególnych aplikacji, Apple przekaże również część przychodów ze sprzedaży w swoich sklepach detalicznych i internetowych w piątek, 28 listopada i poniedziałek, 1 grudnia.

„Apple jest dumny z tego, że jest wsparciem (RED), ponieważ uważamy, że dar życia jest najważniejszym darem jaki ktoś może otrzymać” powiedział Tim Cook, dyrektor generalny Apple. „Przez osiem lat, nasi klienci pomagają walczyć z AIDS w Afryce poprzez finansowanie zabiegów ratujących życie, które mają głęboko pozytywny wpływ. W tym roku rozpoczynamy naszą największą kampanię pozyskiwania funduszy dodając do niej udział ze sklepów detalicznych i internetowych.”

Apps for RED

Specjalna sekcja dla kampanii (RED) w App Store pojawiła się już dziś od rana i będzie dostępna do niedzieli, 7 grudnia. Będzie ona zawierać specjalne wersje aplikacji takich jak Angry Birds, Clash of Clans, Djay 2, Clear, FIFA 15 i inne. W piątek, 28 listopada, klienci Apple w Stanach Zjednoczonych otrzymają specjalną kartę prezentową iTunes (RED) umożliwiającą zakup wybranych produktów Apple, z których firma przekaże procent dla Światowego Funduszu Walki z AIDS. W poniedziałek, 1 grudnia, Apple będzie oddawać część z każdej sprzedaży w sklepie detalicznym i internetowym na konto Światowego Funduszu Walki z AIDS.

Apple i (PRODUCT) RED współpracują ze sobą od wielu lat, a organizacja ogłosiła w czerwcu, że Apple przyczynił się do zebrania 75 mln dolarów. W całej historii partnerstwa, Apple wydała szereg urządzeń (RED) takich jak iPod nano i Shuffle, iPad Smart Covers, bumpery na iPhone’a i inne. Z każdego zakupionego produktu (RED) Apple przekazuje część na cele charytatywne.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx