Apple otrzymał nagrodę za lokowanie produktu w najlepszych filmach 2014

Apple otrzymał nagrodę za lokowanie produktu w najlepszych filmach 2014

Captain America screen

Strona Brandchannel ujawniła ostatnio zwycięzców Brandcameo 2015 czyli nagród dla marek, których nazwy najczęściej były lokowane w hollywoodzkich produkcjach w ciągu ostatniego roku. Po raz pierwszy od 2011 roku, Apple otrzymał nagrodę ogólną za lokowanie produktu pojawiając się w 9 z 35 najbardziej kasowych filmów w USA w zeszłym roku.

Szybkie odniesienie do iPoda shuffle w filmie The Lego Movie pomogło Apple pokonać poprzednich zwycięzców czyli markę Budweiser (2013) i Mercedes-Benz (2012) i ledwo odebrać nagrodę Coca-Coli i Sony.

Oprócz wzmianki o Apple w filmie “The Lego Movie”, marka pojawiła się w całej scenie rozgrywanej w Apple Store w filmie “Captain America: Winter Soldier” donosi BrandChannel. Inne filmy z wykorzystaniem marki to m.in. “Ride Along,” “The Other Woman,” “Neighbors”, “The Fault in Our Stars”, “Think Like a Man Too”, “Gone Girl” i “Ouija.”

Produkty Apple pojawił się także w filmach, które nie były brane pod uwagę w rankingu w tym “Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day”, “Birdman”, “Sabotage”, “Breakup Buddies” (China), “Tusk”, “Let’s Be Cops” i “Sex Tape”.

Pojawianie się marki Apple w 2014 było znacznie częstsze niż w 2013, kiedy to Apple pojawił się tylko w 15% topowych filmów. Jednak to i tak nic w porównaniu z lokowanie produktów Apple w 2009 roku (48,8% filmów) czy 2011 roku (42,5% filmów). BrandChannel informuje, że od 2001 do 2011 firma Apple pojawiła się w 34,4% wszystkich topowych filmów Hollywood.

Tagi:


© 2018 AppleWorld