wtorek, 16 kwietnia

Według raportu firmy Interbrand w corocznym „Best Global Brands”, Apple wyprzedził Coca-Colę jako nowa, najcenniejsza marka na świecie, pozbawiając tego słynnego producenta napojów zaszczytnego tytułu po jego 13-letnim prowadzeniu.

Jak często firmy zmieniają nasze życie, nie tylko swoimi produktami, ale również swoim etosem. To dlatego, po 13-letnim prowadzeniu firmy Coca-Cola na szczycie najlepszych światowych marek, Interbrand ma nowy numer 1 – Apple. Kilka marek sprawiło, że wielu ludzi może zrobić tak wiele w tak łatwy sposób, dlatego Apple ma rzesze wielbiących go fanów, o czym świadczy rekordowa sprzedaż iPhone’a 5C/5S w dniu startu sprzedaży. Ze zrewolucjonizowania sposobu pracy, zabawy i komunikacji – i za opanowanie umiejętności zdziwienia i zachwytu – Apple ustawił wysoką poprzeczkę dla estetyki, prostoty i łatwości obsługi czego oczekuje się obecnie od innych marek technologicznych, a sam Apple ciągle ją przekracza.

W badaniu, które jest przeprowadzane od 2000 roku, pozwoliło do tej pory Apple dotrzeć do drugiego miejsca jako najbardziej wartościowa marka na świecie w 2011 roku, wyprzedzając firmy technologiczne takie jak IBM, Google i Microsoft. W tym roku, Apple pokonał Google, który jest teraz aktualnym wicemistrzem wśród najcenniejszych marek na świecie, a także swojego największego rywala Samsunga, który po raz pierwszy w historii badań wszedł do Top 10.

Apple wprowadził znaczące aktualizacje wielu swoich linii produktowych w tym roku, w tym niedawno wydał iPhone’a 5S i 5C, którego jak ogłosiła firma sprzedano w rekordowej ilości 9 milionów w weekend otwarcia sprzedaży. Firma twierdzi, że już 200 milionów urządzeń iOS działa na nowym, mobilnym systemie operacyjnym iOS 7, co czyni go najszybciej zaktualizowanym oprogramowaniem w historii.

[contentblock id=1 img=gcb.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx