piątek, 29 marca

Firma Apple przedstawiła nową reklamę telewizyjną nowego iPada o nazwie „All on iPad” (Wszystko na iPadzie). Reklama jest podobna w stylu do tej, który została wydana w czerwcu. Głównym jej celem jest przedstawienie zalet wyświetlacza Retina w wielu różnych aplikacjach, które go wykorzystują.

https://www.youtube.com/watch?v=rDvweiW5ZKQ&feature=player_embedded

To już trzeci spot telewizyjny, który firma Apple wydała dla trzeciej generacji iPada.

Reklama pojawia się tuż po nowej i kontrowersyjnej serii reklam koncentrujących się na „geniuszu firmy Apple”. Reklamy zadebiutowały podczas ceremonii otwarcia Letnich Igrzysk Olimpijskich i były ostro krytykowane. Jednak reklamy już nie są pokazywane, co jak twierdzi agencji reklamowa Apple było w planach od samego początku.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx