sobota, 20 kwietnia

apple-music

Firma Apple wydała serię kolejnych trzech reklam Apple Music koncentrując się na tym, jak serwis pomaga użytkownikom odkrywać artystów. Pierwsza reklama to 60-sekundowy spot prezentujący szereg artystów i opisujący ich motywację do tworzenia dla Apple Music, kończący się mottem „Wszyscy artyści, których kochasz i których masz zamiar pokochać. Wszystko w jednym miejscu.”

https://www.youtube.com/watch?v=RrM6rJ9JPqU

Dwie kolejne reklamy to 30-sekundowe spoty skoncentrowane na konkretnych artystach. W jednej gościnnie występuje James Bay, a w drugiej Kygo.

https://www.youtube.com/watch?v=6EiQZ1yLY0k

Podobnie jak w przypadku ogólnej reklamy „Discovery”, wszystkie trzy są nakręcone w czerni i bieli i kończą tym samym nowym mottem. Jednak reklamy prezentujące poszczególnych artystów nie posiadają żadnej treści, skupiając się jedynie na muzyce i krótko nakłaniając do śledzenia ich w kanale „Connect” usługi Apple Music.

https://www.youtube.com/watch?v=PXFdspRt3PU

Nowe reklamy trafiają do sieci w dwa tygodnie po tym jak Apple rozpoczął bardziej zmasowaną kampanię reklamową swojej usługi Apple Music w wielu miejscach publicznych na całym świecie, w tym na billboardach, wiatach, przystankach autobusowych, stacjach metra i wielu innych.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx