piątek, 19 kwietnia

Apple-Watch-vs-Samsung-Gear

Najnowsze dane z firmy badawczej IDC ujawniają, że sprzedaż Apple Watch szacowana na 1,6 mln sztuk w drugim kwartale daje firmie 47 procent udziału w rynku wyprzedając tym samym Samsunga z szacowaną sprzedażą 600 tys sztuk i i udziałem 16 procent w rynku. 

Liczby wskazują, że Apple Watch pozostaje prawie trzy razy bardziej popularniejszy od smartwatchy Samsung Gear, prawie piętnaście miesięcy po premierze w USA i ośmiu innych krajach. Niemniej jednak, Samsung dokonał dość sporego kroku naprzód silnym wzrostem o 51 procent w stosunku rok do roku i wzrostem o 9 punktów udziału w rynku.

IDC-smartwatch-sales-Q2-2016

Apple tymczasem doświadczył 55 procentowego spadku rok do rok, ale drugi kwartał zeszłego roku był kwartałem premiery urządzenia i tym samym niesprawiedliwe jest takie porównanie. Udział w rynku Apple Watch spadł znacznie o około 72 do 75 procent w stosunku do kwartału premiery.

Cały rynek SmartWatchy przeżywa swój pierwszy w historii spadek gdyż sprzedaż urządzeń spadła o 32 procent w drugim kwartale, w sumie szacunkowo sprzedano 3,5 mln sztuk w porównaniu do około 5,1 mln sztuk w analogicznym kwartale poprzedniego roku. Lenovo, LG i Garmin zamykają grupę pięciu największych dostawców SmartWatchy w drugim kwartale, przy szacowanej sprzedaży odpowiednio 300 tys, 300 tys i 100 tys sztuk.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx