Bose zamyka wszystkie sklepy w Ameryce Północnej, Europie, Japonii i Australii

Bose zamyka wszystkie sklepy w Ameryce Północnej, Europie, Japonii i Australii

Firma Bose ogłosiła dziś, że zamknie wszystkie sklepy stacjonarne w Ameryce Północnej, Europie, Japonii i Australii w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

Firma twierdzi, że podjęła decyzję o zamknięciu wielu stacjonarnych sklepów ze względu na popularność zakupów online.

Pełne oświadczenie Bose możecie przeczytać poniżej.

Biorąc pod uwagę radykalne przejście na zakupy online na określonych rynkach, Bose planuje zamknąć pozostałe 119 sklepów detalicznych w Ameryce Północnej, Europie, Japonii i Australii w ciągu najbliższych kilku miesięcy. W innych częściach świata sklepy Bose pozostaną otwarte, w tym około 130 sklepów zlokalizowanych w Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz dodatkowe sklepy w Indiach, Azji Południowo-Wschodniej i Korei Południowej.

W 1993 roku Bose otworzył swój pierwszy sklep w Stanach Zjednoczonych, oferując osobiste, prywatne pokazy systemów muzycznych Wave i systemów kina domowego Lifestyle. Gdy rynek został zdominowany przez smartfony, firma skoncentrowała się na rozwiązaniach mobilnych, Bluetooth i Wi-Fi. Obecnie słuchawki z redukcją szumów, prawdziwie bezprzewodowe sportowe wkładki douszne, przenośne głośniki i inteligentne głośniki są coraz częściej kupowane przez e-commerce, w tym na Bose.com (…)

„Początkowo nasze sklepy detaliczne dawały ludziom możliwość doświadczenia, przetestowania i porozmawiania z nami na temat domowych systemów rozrywki opartych na płytach CD i DVD” – powiedziała Colette Burke, wiceprezes Global Sales, Bose Corporation. „W tamtym czasie był to radykalny pomysł, ale skupiliśmy się na tym, czego potrzebowali nasi klienci i tam, gdzie oni tego potrzebowali – i to samo robimy teraz. Jest to wciąż trudne, ponieważ decyzja wpływa na niektóre z naszych niesamowitych zespołów sklepowych, które sprawiają, że jesteśmy z nich dumni każdego dnia. Opiekują się każdą osobą, która przechodzi przez nasze drzwi – niezależnie od tego, czy pomagają w problemie, udzielają porad ekspertów, czy po prostu pozwalają komuś odpocząć i posłuchać wspaniałej muzyki. Z biegiem lat ustanowili standard obsługi klienta. I wszyscy w Bose są im wdzięczni. ”

Bose będzie oferować pomoc i odprawę dla dotkniętych decyzją pracowników. Dodatkowe informacje, w tym o liczbie pracowników, których to dotyczy, pozostają prywatne.

Produkty marki Bose są oferowane przez sklepy detaliczne Apple. W Polsce również możemy je kupić u autoryzowanych sprzedawców firmy Apple.

Tagi:

© 2020 AppleWorld