Co zrobić, jeśli nie pokazuje Wam się darmowy, roczny okres próbny Apple TV+

Co zrobić, jeśli nie pokazuje Wam się darmowy, roczny okres próbny Apple TV+

Apple TV+ został oficjalnie dziś uruchomiony, a każdy, kto kupił iPhone’a, iPada, Apple TV, iPoda touch lub Maca po 10 września, może otrzymać roczną subskrypcję tego serwisu za darmo.

Bezpłatny roczny okres próbny można aktywować w aplikacji ‌Apple TV‌ po uruchomieniu jej na dowolnym kwalifikującym się urządzeniu Apple. Jednak słyszymy, że niektórzy właściciele iPhone’a 11 nie widzą tej darmowej wersji próbnej w aplikacji TV, choć mają do niej prawo.

Jeśli wersja próbna nie wyświetla się na Waszym urządzeniu, oto rozwiązanie, które wydaje się działać dla wielu osób.

Otwórzcie przeglądarkę internetową na komputerze i wejdźcie na stronę https://tv.apple.com i zalogujcie się przy użyciu Waszego Apple ID. W tym momencie powinniście być w stanie zaakceptować roczną ofertę bezpłatnego okresu próbnego. Następnie na telefonie iPhone wylogujcie się z aplikacji TV, zamknijcie ją, a następnie uruchomcie aplikację i zalogujcie się ponownie.

Mam nadzieję, że Wasz roczny bezpłatny okres próbny ‌Apple TV‌+ powinien być teraz aktywny.

Również dziś Apple dodał po cichu roczną ofertę subskrypcji swojej usługi przesyłania strumieniowego wideo. Roczna subskrypcja ‌Apple TV‌+ w cenie 249 złotych daje roczną oszczędność niecałych 50 złotych w porównaniu z abonamentem miesięcznym 24,99 złotych. Użytkownicy mogą wybrać tę opcję bez wpływu na bezpłatną roczną wersję próbną, przechodząc do sekcji Konto aplikacji TV: Zarządzaj subskrypcjami -> ‌Apple TV‌+.


© 2019 AppleWorld