Coca-Cola zatrudniła studenta, który stworzył słynną grafikę loga ze Steve'em Jobs'em do swojej najnowszej kampanii reklamowej

Coca-Cola zatrudniła studenta, który stworzył słynną grafikę loga ze Steve’em Jobs’em do swojej najnowszej kampanii reklamowej

Grafika stworzona w hołdzie dla Steve’a Jobs’a szybko rozeszła się po internecie tuż po jego śmierci w październiku ubiegłego roku. I to własnie dzięki niej 20-letni student zdobył pracę w Coca-Coli. Jonathan Mak, który mieszka w Hongkongu, został zatrudniony przez giganta napojów do zaprojektowania plakatów dla swojej najnowszej kampanii reklamowej.

Mak zaprojektował swój obraz po tym, jak Steve zrezygnował z tyłu CEO Apple w sierpniu 2011 roku i opublikował go na swoim blogu. Dwa miesiące później, kiedy Steve przegrał walkę z rakiem trzustki, obraz natychmiast pojawił się na portalach społecznościowych, forach, blogach i innych punktach informacyjnych na całym świecie.

Coca-Cola była pod takim wrażeniem pracy Maka, że zwerbowała go do swojej najnowszej kampanii reklamowej, prosząc o stworzenie projektu, w oparciu o hasło “dzielenie się Colą”. Wynikiem jest grafika widoczna powyżej; dwie ręce w kształcie słynnej białej wstążki Coli przekazujące sobie butelkę Coca-Coli.

“Myślę, że sposób, w jaki podszedłem do plakatu jest dosyć podobny do tego ze Steve’em Jobs’em i logo Apple,” powiedział Mak komentując swoje osiągnięcie. “Tego rodzaju obrazy są bardzo odpowiednie w reklamie.”

Student, który obecnie studiuje na politechnice w Hong Kongu powiedział, że jego praca z Coca-Colą to po prostu “szczęśliwy wypadek”. Zapytany, czy chciałby po skończeniu studiów przejść do reklamy Mak odpowiedział: “Chcę tylko zrobić dobrą robotę, która może wpływać na ludzi w taki sposób jak logo ze Steve’em Jobs’em”



© 2018 AppleWorld