Dwie reklamy Apple nominowane do nagrody "Outstanding Commercial Emmy"

Dwie reklamy Apple nominowane do nagrody “Outstanding Commercial Emmy”

Dwie reklamy Apple zostały nominowane do wyjątkowej nagrody Outstanding Commercial Emmy 2019 roku. Obie reklamy zostały stworzone przez TBWA/Media Arts Lab, wieloletniego partnera reklamowego Apple.

Pierwszą nominowaną do nagrody reklamą jest „Make Something Wonderful” firmy Apple, wydana pod koniec ubiegłego roku. W spocie, który jest czarno-biały, pokazywane są różne kreatywne osobowości i ludzie z ich urządzeniami Mac.

Drugą nominowaną do nagrody reklamą jest jedna z reklam Apple serii „Shot on iPhone”, a dokładnie „Don’t Mess With Mother” z kwietnia 2019 roku, na którym zdjęcia przedstawiające naturę z całego świata są ustawione do piosenki „Last Rites” zespołu Megadeth.

Apple będzie konkurować z spotami reklamowymi Netflixa (A Great Day in Hollywood), Nike (Dream Crazy) oraz filmem „Point of View” organizacji non-profit Sandy Hook Promise.

W 2018 roku Apple otrzymał nominację do nagrody Emmy za reklamę „Earth: Shot on iPhone”, ale ostatecznie przegrał z reklamą P&G.



© 2019 AppleWorld