czwartek, 28 marca

Według nowych danych dostarczonych przez Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) dotyczących preferencji kolorystycznych nowych iPhone’ów, model iPhone’a 5S w kolorze gwiezdnej szarości jest najbardziej popularnym wyborem wśród konsumentów w Stanach Zjednoczonych. Kolejne miejsce zajmuje kolor srebrno-biały, a ostatnie złoty. Wyniki mogą nie być zbyt zaskakujące biorąc pod uwagę znaczne ograniczenia w dostępnie do koloru złotego i srebrnego wśród nowych iPhone’ów.

43 procent sprzedanych sztuk iPhone’ów 5S to modele szare, podczas gdy 30 procent nabywców zyskał kolor srebrny, a 27 procent kolor złoty. Dostawy modelu w kolorze „gwiezdnej szarości” były bardziej dostępne niż modele srebrne i złote, ale patrząc w przeszłość konsumenci wykazywali jednak preferencje dla czarnej wersji iPhone’a.

W przypadku iPhone’a 5C, to niebieski okazuje się najbardziej popularnym kolorem wybieranym przez 27 procent nabywców. Kolor biały wybrany został przez 25 procent nowych użytkowników, zielony przez 21 procent, a różowy przez 20 procent. Żółty iPhone 5C jest najmniej popularnym kolorem zakupiony przez zaledwie 7 procent z 400 ankietowanych zbadanych miesiąc po rozpoczęciu sprzedaży tych telefonów.

W podziale na płeć, kobiety bardziej preferują kolor srebrny iPhone’a 5S, podczas gdy mężczyźni preferują model szary. Złoty został równo podzielony między obie płcie. Mężczyźni również wolą białe i niebieskie modele iPhone’a 5C, a różowy iPhone 5C znacznie bardziej przypadł do gustu kobietom.

Ponieważ dwa z trzech kolorów modeli iPhone’a 5S były trudne do zdobycia, dane CIRP dają niepełny obraz preferencji co do iPhone’a 5S. Możliwe jest, że konsumenci pragnący złotego iPhone’a wybierali inny kolor podczas braków w dostawach lub wciąż zwlekają z dokonaniem zakupu. Dane na temat iPhone’a 5C prawdopodobnie są bardziej dokładne, gdyż jest on dostępny bez problemu we wszystkich możliwych kolorach już od dnia premiery.

[contentblock id=1 img=gcb.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx