Niektórzy użytkownicy iPhone'a i iPada doświadczają problemów z Touch ID w iOS 9.1

Niektórzy użytkownicy iPhone’a i iPada doświadczają problemów z Touch ID w iOS 9.1

Touch ID

Wypuszczony przez Apple iOS 9.1 u niektórych użytkowników iPhone’ów i iPadów wprowadza problemy z Touch ID, informuje Forbes. Strona podjęła ten temat po licznych wątkach na ten temat na forum wsparcia technicznego Apple gdzie użytkownicy narzekają na problemy z rozpoznawaniem odcisków palców.

Skargi są podobne: użytkownicy z systemem iOS 9.1 stwierdzają, że dotykowy identyfikator albo odmawia rozpoznania odcisku palca użytkownika, stał się bardzo zawodny lub nawet nie rejestruje odcisku palca podczas jego przedefiniowania. Użytkownicy starali się wykonywać twardy reset (przyciskając jednocześnie przycisk Home i zasilania na 10 sekund) i kompletnie resetując do ustawień fabrycznych ale bez powodzenia.

Warto zauważyć, że Forbes poświęcił kilka dni starając się omówić problem z Apple przed wydrukowaniem artykułu, jednak oficjalne oświadczenie firmy w tej sprawie brzmi: “Bez komentarza”.

Ponieważ Apple jest świadomy tych doniesień, prawdopodobnie pracuje nad zidentyfikowaniem i rozwiązaniem problemu. Niestety, możliwość cofnięcia się na niższą wersję iOS została przez Apple zablokowana więc pozostaje jedynie czekać na rozwiązanie tego problemu.

Czy zauważyliście u siebie podobną kwestię?



© 2018 AppleWorld