Nowa reklama słuchawek Powerbeats Pro podkreśla żywotność baterii podczas długiego islandzkiego wyścigu sztafetowego

Nowa reklama słuchawek Powerbeats Pro podkreśla żywotność baterii podczas długiego islandzkiego wyścigu sztafetowego

W tym tygodniu Apple wydał nową reklamę słuchawek Powerbeats Pro, które oficjalnie już można kupić również w Polsce. Nowa reklama pokazuje, jak siedmiu biegaczy z Paris Running Club dołączyło do 280-kilometrowej sztafety na Islandii.

Reklama nazwana „Zero Dark Project” wyjaśnia, w jaki sposób każdy biegacz używał Powerbeats Pro, aby motywować się muzyką podczas długiej sztafety.

Na pustkowiach Islandii 7 biegaczy z Paris Running Club podjęło sztafetę inną niż wszystkie. Napędzani nowymi Powerbeats Pro, z czasem słuchania do 9 godzin (24 godziny z etui ładującym), zmierzyli się z trudnym odcinkiem 280 km, aby ścigać słońce, które nie zachodziło przez wiele dni. Odważne wyzwanie, które zmieniło ich życie na zawsze. To jest Zero Dark Project.

Powerbeats Pro to pierwsze całkowicie bezprzewodowe słuchawki firmy Beats, wyposażone w ten sam układ H1, co druga generacja słuchawek AirPods dla funkcji „Hej Siri” i szybszych prędkości połączenia między iPhone’em, Apple Watch i innymi urządzeniami.

Powerbeats Pro wyposażone są w regulowane, dopasowane uchwyty i końcówki douszne z czterema opcjami rozmiaru. Powerbeats Pro kosztują w Polsce 1129 złotych. Na razie dostępne są tylko w kolorze czarnym, ale pozostałe kolory kości słoniowej, leśnej zieleni i granatu będą dostępne jeszcze w tym roku.


© 2019 AppleWorld