Nowa reklama Surface Pro 4 kpi z najnowszej reklamy iPada Pro

Nowa reklama Surface Pro 4 kpi z najnowszej reklamy iPada Pro

reklama Surface Pro 4 vs iPad Pro

Microsoft wypuścił dzisiaj nową reklamę swojego tabletu Surface Pro 4, porównując go iPada Pro i Smart Keyboard. Reklama – pod tytułem “What’s a Computer? Just ask Cortana” (Co to jest komputer? Wystarczy zapytać Cortane?) – została dziś opublikowana na YouTube z opisem, że “tylko dlatego, że coś nazywamy komputerem nie znaczy, że pasuje to do opisu.” Nowa reklama jest wyraźnie nakierowania na nową kampanię reklamową Apple “What’s a Computer?” i hasło reklamowe iPada Pro “Super. Computer”. 

W reklamie iPad Pro głosem Siri mówi do Surface Pro 4, że posiada nową klawiaturę Smart Keyboard, dzięki czemu “jest teraz komputerem jak ty.” Surface Pro 4 odpowiada, pytając, czy tablet Apple ma procesor Intel Core i7, pełny dostęp do Microsoft Office poza wersjami mobilnymi aplikacji, trackpad oraz zewnętrzne porty. Siri odpowiada: “Tak jak mówiłam, ja po prostu mam klawiaturę.”

Dzisiejsza nowa reklama jest podobna do wielu anty-Apple’owskich reklam firmy Microsoft, które wcześniej koncentrowały się na porównywaniu Surface Book i MacBook’a czy Windows 10 z OS X. Na Boże Narodzenie ubiegłego roku firma wypuściła bardziej pokojową reklamę skupioną wokół grupy pracowników Microsoft Store śpiewających kolędy pod Apple Store.

Ceny Surface Pro 4 zaczynają się od 4 499 złotych za model z 128 GB pamięci wewnętrznej oraz 4 GB pamięci RAM i dochodzą aż do 9 099 złotych za model z 256GB pamięci wewnętrznej oraz 16GB pamięci RAM. Porównywalnie ceny 12,9-calowego iPada Pro rozpoczynają się od 3 999 złotych za model 32GB i dochodzą do 5 999 złotych w modelu 256GB, a wszystkie modele zawierają 4GB pamięci RAM.



© 2018 AppleWorld