piątek, 29 marca

W trakcie przerwy reklamowej podczas gali rozdania Oscarów zeszłej nocy, Samsung niespodziewanie po raz pierwszy pokazał składany telefon Galaxy Z Flip, który firma ma oficjalnie zaprezentować we wtorek.

Wygląd telefonu w reklamie Samsunga pasuje do licznych wycieków, a urządzenie pokazano złożone, otwarte pod różnymi kątami, a także otwarte całkowicie na płasko. W pewnym momencie reklama pokazuje telefon leżący na płaskiej powierzchni pod kątem 90 stopni, podczas gdy na ekranie odbywa się rozmowa wideo przez Google Duo.

Reklama daje nam również pogląd na mały kolorowy ekran cyfrowy telefonu z tyłu, który może wyświetlać identyfikator dzwoniącego i zawiera suwaki dotykowe do przyjmowania i odrzucania połączeń, gdy telefon jest złożony. Pokazane są dwa kolory telefonu – fioletowy i czarny. Reklama kończy się hasłem „Zmień kształt przyszłości”.

Mówi się, że Galaxy Z Flip ma mieć ultra cienki szklany ekran, który Samsung opracował, aby uniknąć problemów z wyświetlaniem, które nękają Galaxy Fold. Mimo to wygląda na to, że Samsung nie był w stanie usunąć powszechnego marszczenia się ekranu składanych telefonów – „Możesz zauważyć niewielkie zagięcie na środku głównego ekranu, co jest naturalną cechą ekranu”, czytamy w reklamie małym drukiem.

Oczekuje się, że 6,7-calowy Galaxy Z Flip będzie bardziej przystępny cenowo niż Galaxy Fold, który w USA kosztuje 1980 dolarów. Oryginalny Fold był dotknięty problemami z wyświetlaczem od samego początku, a Samsung ma nadzieję, że Flip nie spotka podobny los. Istnieją już doniesienia o problemach z zawiasami w właśnie wydanym telefonie Motorola Razr z klapką kosztującym 1499 dolarów.

Galaxy Z Flip zostanie oficjalnie zaprezentowany wraz z Galaxy S20 na imprezie Samsung Unpacked w San Francisco już 11 lutego.

Nie ma żadnych plotek sugerujących, że Apple planuje wydać swój składany smartfon w najbliższym czasie, ale Apple niewątpliwie patrzy na składane urządzenia i patentuje niektóre składane technologie wyświetlacza.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx