Samsung kpi z rozmiaru ekranu iPhone'a i braku wielozadaniowości w iPadzie w dwóch nowych reklamach anty-Apple

Samsung kpi z rozmiaru ekranu iPhone’a i braku wielozadaniowości w iPadzie w dwóch nowych reklamach anty-Apple

Published by in iPad, iPhone on Luty 19th, 2014

reklama Galaxy Note 3 vs iPhone 5S

Samsung wydał dwie nowe reklamy podkreślające braki w produktach Apple, aby promować zarówno swój nowy telefon Galaxy Note 3 i tablet Galaxy Tab Pro 10.1.

W pierwszej reklamie przedstawiającej 5.7-calowy Galaxy Note 3, Samsung przedstawia phablet wielkości smartfona obok 4-calowego iPhone’a 5S. Na obu ekranach widzimy gwiazdę koszykówki LeBron Jamesa, a w tle lektor naśmiewa się rozmiaru i jakości ekranu Phone’a, oraz braku rysika.

Druga reklama jest odnosi się do popularnej reklamy iPada Air “Pencil”, który porównuje ultra-cienki tablet do ołówka. Reklama także zaczyna się od ołówka, podobnie jak reklama firmy Apple, ale w końcu ujawnia “cieńszego” Galaxy Tab Pro zza iPada. Najnowszy tablet Samsunga ma grubość 7.3mm, podczas gdy iPad Air ma 7.5mm grubości.

Równolegle z odrobinę cieńszym profilem Galaxy Tab Pro, Samsung zwraca również uwagę na jakość ekranu swojego tabletu i jego wielozadaniowość, która jest również ulubionym przedmiotem anty-Appleowych reklam Microsoftu. Samsung Galaxy Tab Pro ma rozdzielczość 1600 x 2560 w porównaniu do rozdzielczości iPada Air 1536 x 2048.

Samsung ma długą historię i znany jest z wyśmiewania produktów Apple w swoich reklamach. W ten sposób promował linię swoich telefonów Galaxy drwiąc z fanów iPhone’a czekających w długich kolejkach przez wiele godzin.

[contentblock id=1 img=gcb.png]



© 2018 AppleWorld