czwartek, 25 kwietnia

Samsung spędził lata na publikowaniu reklam, które kpiły z decyzji Apple o usunięciu gniazda słuchawkowego 3,5 mm z iPhone’a, co miało miejsce wraz z premierą iPhone’a 7 w 2016 roku. Teraz, gdy Samsung sam usunął gniazdo słuchawkowe z Galaxy A8 i Galaxy Note 10, firma po cichu usunęła te drwiące reklamy z niektórych swoich kanałów YouTube.

Jak odkrył Business Insider, reklama „Growing Up” została usunięta z głównego kanału Samsung na YouTube i kanału Samsung Mobile USA. Reklama została wydana przez Samsunga w listopadzie 2017 roku i uderzała w iPhone’a X promując Galaxy Note 8, a podobne reklamy uderzające w brak gniazda słuchawkowego wydane w 2018 roku również zniknęły.

Oryginalna reklama „Growing Up” jest jednak nadal dostępna na kanale Samsung Malaysia i można ją zobaczyć poniżej. Reklama przedstawia życie młodego mężczyzny, który ostatecznie decyduje się na przejście z Apple na Samsunga, a jednym z głównych punktów spornych jest brak gniazda słuchawkowego 3,5 mm.

Samsung od dawna stosował kpiącą strategię, jeśli chodzi o reklamę własnych produktów, zwracając uwagę na wady swojej konkurencji w celu sprzedaży smartfonów Galaxy. Firma wyśmiewała także iPhone’y ze względu na ich szybkość, Apple Pencil i wiele więcej.

Samsung ogłosił wczoraj Note 10 i Note 10+ z wyświetlaczem AMOLED Cinematic Infinity Display (Galaxy Note 10+ ma największy jak dotąd wyświetlacz w urządzeniu Note). W urządzeniach jest oczywiście brak gniazda słuchawkowego.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx