czwartek, 28 marca

Improv Everywhere niedawno przerobili wejście do stacji metra w Nowym Jorku na sklep Apple Store. Oczywiście sklep nie był prawdziwy, byli w nim podstawieni pracownicy i klienci, którzy czekali na iPhone’a X. Dziś swoje dzieło udostępnili na kanale YouTube.

Grupa Improv zaczęła od umieszczenia dużego logo firmy Apple na szklanej windie na rogu East 23rd Street i Park Avenue na Manhattanie, która prowadzi do metra na linii Lexington Avenue.

Następnie ustawili 50 fałszywych klientów wzdłuż chodnika. Podstawieni pracownicy, noszących niebieskie koszulki z logo Apple stanęli przy wejściu do windy i wiwatowali, gdy ludzie wchodzili do windy.

Cała scena przyciągnęła uwagę wielu widzów, którzy byli informowani o nowym sklepie Apple Store, który otworzył się na stacji metra zamiast flagowego sklepu Apple w pobliżu Fifth Avenue, który obecnie jest poddawany renowacji.

Fałszywi pracownicy nawet starali się przekonać ludzi, aby stanęli w kolejce po iPhone’a X. Aby uczynić całą sytuację bardziej przekonującą, niektórzy z fałszywych klientów wychodzili z windy trzymając w ręce białe torby będąc bardzo podekscytowani.

Wielu przechodzących przechodniów było zdezorientowanych tym co widzą, a niektóre osoby zatrzymywały się udzielając wywiadu przed kamerami fałszywych operatorów. Kilka osób nawet ustawiło się w kolejce po iPhone’a X, jak wyjaśnia w poście na blogu firma Improv Everywhere.

Kilka osób, które uwierzyły nam, rzeczywiście stanęło w kolejce mając nadzieję, że wcześniej dostaną iPhone’a X. Braliśmy wcześniej pod uwagę, że tak może się stać, a naprawdę nie chcieliśmy marnować ich czasu. Nasi pracownicy Apple powiedzieli ludziom, że skończyły się telefony i tylko 50 pierwszych osób w kolejce je otrzyma.

Oczywiście cała sytuacja była tylko prowokacją i zabawą. Nie miała żadnego przekazu reklamowego i nie była w żaden sposób powiązana z Apple. Nie mniej wzbudziła sporo zainteresowania.

Prawdziwa sprzedaż sklepowa iPhone’a X rusza w najbliższy piątek. Wielu klientów już zaczyna myśleć co zrobić, aby mieć szansę na zakup urządzenia na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx